Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 366
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nerbäddad i sängen med feber, halsont och hosta. Ser solljuset genom fönstret... Det är verkligen samma visa var gång jag har lite ledighet, kroppen checkar ut :down:

:heart :heart
Jag har sett särbon riktigt upprörd få gånger. En av dem var i somras när han insåg vad du har varit med om. Du har en stor hejaklack i ryggen, glöm inte bort det.
Jag var lite rädd att han skulle få en hjärtattack eller så ett tag. Jag vet om det. Er terapi är den bästa jag fått på hela den här tiden. Det lugnet efteråt. :heart
Bra att du talar om det. Hoppas att han sitter inlåst nu.

:heart
Han har varit frigiven i snart 6 månader. Eftersom HANS terapi är avslutad.
Tvättar och programmerar. Dynamisk minnesallokering är... jättekul :meh::arghh:

@bumpo: :heart:heart:heart
Tack!
Jag gick i samma fälla, ärren i själen läker nog aldrig.. starkt av dig att prata om det, för du har rätt - det är för viktigt för att vara tyst! :heart
Den dagen jag tystnar vinner han och det kommer jag aldrig låta honom göra. Han må ha ärrat mig på så många sätt och tagit så mycket från mig vinna kommer han inte göra.

Och *kram om du vill ha*

Smyger in här igen efter en tid med för mycket att göra. Har inte hunnit med att läsa men hoppas alla står på benen såväl människor som älskade djur. Idag har jag strålande väder, utsläpp och stall fixat, liten brun riden och jag sitter i soffan med filt, te och gomacka. En veckas ledighet framför mig och det ska bli sååååååå skönt.

Brukar det inte stå så på alla mediciner - gamla som nya? Tycker att det brukar stå så på djurmediciner också.
Citat från Fass:

"Detta läkemedel är föremål för utökad övervakning. Detta kommer att göra det möjligt att snabbt identifiera ny säkerhetsinformation. Du kan hjälpa till genom att rapportera de biverkningar du eventuellt får. Information om hur du rapporterar biverkningar finns i slutet av avsnitt Biverkningar."

Lite längre ner:

"Rapportering av biverkningar

Om du får biverkningar, tala med läkare, apotekspersonal eller sjuksköterska. Detta gäller även biverkningar som inte nämns i denna information. Du kan också rapportera biverkningar direkt till Läkemedelsverket, www.lakemedelsverket.se. Genom att rapportera biverkningar kan du bidra till att öka informationen om läkemedels säkerhet. "

Det står vilka biverkningar medicinen ger, men det jag upplever står inte med. De symptom jag upplever behöver inte bero på medicinen men kan göra det.

Citat från Fass:

"Detta läkemedel är föremål för utökad övervakning. Detta kommer att göra det möjligt att snabbt identifiera ny säkerhetsinformation. Du kan hjälpa till genom att rapportera de biverkningar du eventuellt får. Information om hur du rapporterar biverkningar finns i slutet av avsnitt Biverkningar."

Lite längre ner:

"Rapportering av biverkningar

Om du får biverkningar, tala med läkare, apotekspersonal eller sjuksköterska. Detta gäller även biverkningar som inte nämns i denna information. Du kan också rapportera biverkningar direkt till Läkemedelsverket, www.lakemedelsverket.se. Genom att rapportera biverkningar kan du bidra till att öka informationen om läkemedels säkerhet. "

Det står vilka biverkningar medicinen ger, men det jag upplever står inte med. De symptom jag upplever behöver inte bero på medicinen men kan göra det.
Men det betyder ju att du bör rapportera dina biverkningar, om du vill hjälpa till. Om det beror på medicinen eller inte får du låta dem avgöra, när de ser hur många som rapporterar samma sak.

Men det betyder ju att du bör rapportera dina biverkningar, om du vill hjälpa till. Om det beror på medicinen eller inte får du låta dem avgöra, när de ser hur många som rapporterar samma sak.
Ja, jag ska göra det. Jag tänkte göra det igår men var åt helsike för trött.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
527
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 244
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 96 97 98
Svar
1 941
· Visningar
99 599
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
514
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka