Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 63 369
Status
Stängd för vidare inlägg.
En olycka kan ju vara lite vadsom :D. Jag är inte så känslig när det gäller sånt. Nu poppar jag popcorn och ska äta nått kött (det skulle bli en överraskning så måste hålla mig borta från köket snart).
Jag ska också äta,väntar bara på att takmannen ska komma så jag kan visa honom förlängningskabeln o strålkastaren, japp han tänker ta ner taket i mörker :nailbiting:

Superhärlig dag idag. En vän kom och hoppade min lilla bruna och det gick hur bra som helst. Med en bra pilot på ryggen är han inte tokig alls lille skrutten. Väl hemma igen har jag tagit tag i den jäkla plattläggningen och fogat ca 100 kvm. Det blir riktigt bra när allt är klart och jag längtar till våren när jag kan sitta med en kopp kaffe och njuta av vårsolen och min innegård.

Jag och bonusbarnet har lagat läskiga ”pumpor” till kvällsmat ikväll, happy halloween allihop! :D
96985a03-e0ca-47c2-bc23-0fa053d81be0.jpeg

Det är visst halloween idag. :meh:
Direkt när jag kom hem från stallet i em satte jag upp en skylt på dörren "Ej intresserad av bus eller godis, gå någon annanstans!"
Men ungj-vlarna är visst inte läskunniga! :arghh:
Har försökt plugga, men ideligen blivit störd av dessa j-vlar som verkar aspirera på att både sparka in dörren och slå in fönsterna! :arghh:
Med några få korta uppehåll har det hållit på i 2.5 h nu. Vad f-n tar man sig till, är så less, och måste verkligen plugga! :arghh: :rage:
Tillägg: Har några gånger öppnat dörren och bett ungj-vlarna fara åt helvetet, men det har bara gjort det ännu värre.

Det är visst halloween idag. :meh:
Direkt när jag kom hem från stallet i em satte jag upp en skylt på dörren "Ej intresserad av bus eller godis, gå någon annanstans!"
Men ungj-vlarna är visst inte läskunniga! :arghh:
Har försökt plugga, men ideligen blivit störd av dessa j-vlar som verkar aspirera på att både sparka in dörren och slå in fönsterna! :arghh:
Med några få korta uppehåll har det hållit på i 2.5 h nu. Vad f-n tar man sig till, är så less, och måste verkligen plugga! :arghh: :rage:
Tillägg: Har några gånger öppnat dörren och bett ungj-vlarna fara åt helvetet, men det har bara gjort det ännu värre.

Om du inte har fönster i badrummet så stäng in dig där och släck resten totalt.

Väntar på att klockan ska bli omkring 20 så sambon kommer hem och vi kan åka iväg till stallet. Jag har kvällsfodringen (och insläppet av min häst + hennes hagkompis, dom går ute längre än resten), därav så sent.
Tills dess roar jag mig med pinterest. Det finns så många projekt jag vill starta upp, men inte kan för att jag saknar grejer som behövs. Kan ju inte gärna bygga upp ett helt jäkla slöjdrum hemma heller

Nej, det här var en femväxlad mindre häst. Det var en vän (ängel?) jag inte träffat på länge som mötte upp mig i skogarna runt Riddarhyttan med sina hästar. Sen red vi en tur. Eller red och red... Jag åkte häst.

Men jag ska rida Senioren på fredag. Honom åker man inte så mycket på.
Låter riktigt härligt! Och att åka häst kan vara riktigt bra för själen det med :)

Fick ett ångestanfall på Coop. Som "tur" väl är är sambon rutinerad och kunde hjälpa mig igenom det på ett bra sätt. Lugnade ner mig med lite brödbak när vi kom hem. Ångestfrallor is the shit :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
528
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 245
Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 97 98 99
Svar
1 965
· Visningar
101 662
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
518
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31