Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skickade ett PM@cili Gör du på uppdrag? Letar dekal till brevlådan, två siffor och en ingen reklam-skylt![]()
Fusk. Min har dragit 2-3 skostorlekar och 1-2 klädstorlekar det här året. Hon är typ 128 cm lång nu...Dottern är hemma igen. Hon har provat sina vinterkläder, vinterskor och sommarskor. Förutom två par överdragsbyxor och en overall så passade allting
Jag har bäddat om båda sängarna och ska om en liten stund städa båda badrummen, föna håret och laga mat. Äta ska jag också hinna med![]()
Sjukt irriterad! Har tid för vaxning imorgon och nu bestämmer sig mensen för att komma. Skickade iväg ett sms men antar att jag får betala för något som inte blir gjort. Jaja, benen kan hon ta iaf så man får väl vara glad för det lilla o sådär.
Fungerar det inte med en tampong?
Idag vill jag bara att dagen ska vara över. För förmodligen får I sitt svar om överklagan han gjorde på asylansökan som blev avslagen. Jag vill inte att det ska bli ännu ett nej. Hur själviskt det än låter så vet jag inte vad jag tar mig till om han försvinner![]()
Menskopp är din bästa vän!Sjukt irriterad! Har tid för vaxning imorgon och nu bestämmer sig mensen för att komma. Skickade iväg ett sms men antar att jag får betala för något som inte blir gjort. Jaja, benen kan hon ta iaf så man får väl vara glad för det lilla o sådär.
Menskopp är din bästa vän!![]()
Fusk. Min har dragit 2-3 skostorlekar och 1-2 klädstorlekar det här året. Hon är typ 128 cm lång nu...