Teamdagarna är avslutade och jag är i stallet. Ska snabba mig så att jag hinner till guldfirandet på stadion 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, just det, det skrev du.Det blev ingen provridning. Ponnyn såldes till ridskolan där den stod uppstallad nu![]()
Jag jag lyckats skriva 200 ord och skickat dem till min handledare för kommentar för en ansökan om ett fellowship som precis blev utlyst, verkar väldigt tufft men jag har förhoppningsvis en chans. Kvalificerar iafDet här är föransökan, sen bestämmer sig universitetet vilka kandidater de vill nominera.
Får jag en till kaffe och en choklad nu eller?
Eller måste jag göra klart ansökan nummer två eller fixa manuskriptet först?
I morse då jag vaknade var jag torr i munnen som ett läskpapper som jag brukar bli då jag är småtäppt i näsa av masken men det visade sig att jag var svullen i halsen och har svettas och fryst om vart annat idag så nu har man blivit förkyld åxoHoppas jag mår bättre i morgon då jag ska till kiron och få en omgång
Krya på dig.I morse då jag vaknade var jag torr i munnen som ett läskpapper som jag brukar bli då jag är småtäppt i näsa av masken men det visade sig att jag var svullen i halsen och har svettas och fryst om vart annat idag så nu har man blivit förkyld åxoHoppas jag mår bättre i morgon då jag ska till kiron och få en omgång
Kinkig handledareHar hittat och isolerat problemet med en graph!
Min handledare "det är lite suspekt att de här två åren har precis samma resultat i varje graph"
Eh ja det var det, jag hade skrivit ut fel fil en gångEfter det var resultaten samma för båda.
Vad gor ni som tar cellgifter nar ni far smasar? Laker de nagonsin?
Jag tar nu bade cellgifter och andra mediciner som trycker ner immunsystemet och det minsta lilla sar laker inte. Inte alls. Jag har nu en "paper cut" och ett par till smasar som har hangt med i flera veckor ... och ar infekterade. Tva lite grann, ett mycket litet sar, men ganska rejalt infekterat. Ska jag verkligen behova aka till ER for att fa till det?
@athena_arabians och @tanten , till exempel. Jag vet att ni har erfarenhet av det.
Är det inte så att studier visat att just kombinationen Vitamin C och Zink minskar förkylningsbesvär? Men om jag minns rätt blir man väldigt trött av för mycket zink.Krya på dig.
Köra en C-vitaminboost kanske? Färsk frukt i mängder brukar jag ta även om förkylningen inte drar sig tillbaka så är det gott iaf.
Melon, vindruvor och päron![]()
Du kommer dö!Matte är billig igen enligt Missia... för jag glömde att jag släppt ut henne... en gång till!![]()
![]()
Kinkig handledareMänskligt med små misstag ibland
![]()