Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vart på vift, men vart hemma sen en stund tillbaka. Gjorde lite potatis och fransk fiskgratäng. Ska ta och sova strax.

ÄNTLIGEN!!
22492013_1810051382359033_2472522579448877860_n.jpg

Första disken körd, det var inte igår min berömda Popcorngryta var så ren. :eek:
Hur många gånger jag än diskat den, har den inte blivit ren. Provat allt möjligt.
Måste erkänna att det var rätt najs att "diska" samtidigt som jag slappade på soffan. :rofl::rofl::rofl:

Så nu är jag med fungerande diskmaskin. :D I LOVE IT!!! :love:
:love::love::love::love::rofl::love:

ÄNTLIGEN!!
22492013_1810051382359033_2472522579448877860_n.jpg

Första disken körd, det var inte igår min berömda Popcorngryta var så ren. :eek:
Hur många gånger jag än diskat den, har den inte blivit ren. Provat allt möjligt.
Måste erkänna att det var rätt najs att "diska" samtidigt som jag slappade på soffan. :rofl::rofl::rofl:

Så nu är jag med fungerande diskmaskin. :D I LOVE IT!!! :love:
:love::love::love::love::rofl::love:
Underbart :) ! Japp. Jag skulle absolut inte vilja vara utan min lilla diskmaskin.... Kaffekoppar blir så rena och fina, utan att man behöver stå och gno. Och, kanske bäst av allt, man slipper den ständiga irritationen av att ha odiskad disk i diskhon :up: !

Vart rätt förvånad idag då jag inte kände av förkylningen just alls under dagen .Så brorsan var förvånad och sa är du frisk redan efter en dag. Jajamen sa jag och hann inte ens hem förrän det vände rejält så nu får det bli nässpray och alvedon så jag får en blund i ögonen då huvudet bultar och svetten rinner och så rinner det från näsan :wtf::yuck:

Varit på brukshundsklubben och tränat från 16.30-19.30. Kom hem och lagade kantarellrisotto med parmesan, till det en skiva hembakt bröd bakt i gjutjärnsgryta, och till efterrätt hembakta kanelbullar :love:

Sen kl 21 ligger jag och två av hundarna i sängen #livinlavidaloca :D!

Bryggde alldeles för mycket kaffe förut när mamma var här men kom på att jag inte hade någon mjölk hemma. Jag är en sådan som har mjölk i mitt kaffe. Så mamma drack en kopp och jag fick använda tassimon. Så åtminstone använt lite av kaffet istället för att hälla ut allt genom att baka två sorters mockarutor.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 604
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 133
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?