Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhhhhh, du säger också automagiskt!Lyssnar på musik. Nån lista som Spotify plockat ihop automagiskt. Inte så bra låtar, funderar på att byta till nån annan lista.
Gillar inte faktumet att jag ännu inte bytt till vinterdäck..
Har du inget på fötterna får du nästan skylla dig själv om du fryserJaha ,ut o frysa igen då,denna gången klädd i morgonrock,pyjamasbyxor,barfota och invirad i en illrosa fleecefilt,hoppas ingen granne eller tidningsbilen kommer förbi![]()
Inte en TANKE på att byta ännu. Vi har inte haft något kallt väder alls här nere i söder hittills. Förra vintern var likadant - då tror jag inte att jag bytte förrän till ca 1 december.....Hehe, det har inte jag gjort heller och jag är betydligt längre norrutFast jag ska lämna in jobbilen imorgon. Volvon får jag fixa själv, särbon har gjort så att jag inte kan komma undan med att lämna in den för han har köpt en mutterknack och en ordentlig domkraft som är här nere...
![]()
Jag har perioder då jag inte kan läsa, får ingen ro alls och fastnar inte i böckerna trots att de många gånger är bra. Men ibland fungerar det att läsa någon älskad bok som är lättläst och sen kommer man igång igen.
Just nu har jag svårt att orka läsa böcker för min egen skull, men jag plöjer rätt mycket litteratur för skolans skull, även om jag slarvläser den för att ens ha en möjlighet att hinna med.
Mina rutiner är:Vilka morgonritualer man har..... Kliv ur sängen vid kl 5. Sätt på kaffe med halvslutna ögon....På med mysbyxor och jacka och ut och ge frukost till hästarna. In igen för kaffe och lite lätt frukost tillsammans med buke och fb
. Snart dusch, packa lunch, mata hunden och iväg. Jag gör nästan PRECIS likadant varje morgon, och jag gillar att ha mycket tid på mig på morgonen.
Inte en TANKE på att byta ännu. Vi har inte haft något kallt väder alls här nere i söder hittills. Förra vintern var likadant - då tror jag inte att jag bytte förrän till ca 1 december.....
Vilka morgonritualer man har..... Kliv ur sängen vid kl 5. Sätt på kaffe med halvslutna ögon....På med mysbyxor och jacka och ut och ge frukost till hästarna. In igen för kaffe och lite lätt frukost tillsammans med buke och fb
. Snart dusch, packa lunch, mata hunden och iväg. Jag gör nästan PRECIS likadant varje morgon, och jag gillar att ha mycket tid på mig på morgonen.
Inte en TANKE på att byta ännu. Vi har inte haft något kallt väder alls här nere i söder hittills. Förra vintern var likadant - då tror jag inte att jag bytte förrän till ca 1 december.....
Har all förståelse om du längtar hem. För vem vill ligga i solen och bli brun, dricka vin, äta skaldjur och bli bjuden på shots av nån snyggingLigger på terassen och steker fläsket. 32 grader i skuggan så i solen är det det perfekt temperatur för "well done" eller "knaperstekt".
Igår delade vi på en flaska mumsigt israeliskt rödvin och åt till det en himmelsk måltid bestående av havets läckerheter. An ngn anledning ville även den tvålfagre 20- nånting kyparen dricka shots med oss. Men det blev ej alltför kaozzz och formen idag är under kontroll.
Ligger på terassen och steker fläsket. 32 grader i skuggan så i solen är det det perfekt temperatur för "well done" eller "knaperstekt".
Igår delade vi på en flaska mumsigt israeliskt rödvin och åt till det en himmelsk måltid bestående av havets läckerheter. An ngn anledning ville även den tvålfagre 20- nånting kyparen dricka shots med oss. Men det blev ej alltför kaozzz och formen idag är under kontroll.
Har all förståelse om du längtar hem. För vem vill ligga i solen och bli brun, dricka vin, äta skaldjur och bli bjuden på shots av nån snygging![]()