Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och försöker få upp värmen efter att ha deltagit i en #metoo-manifestation. Det spelar ingen roll att vi hängde ett par timmar på Espresso House efteråt, han kylas ned ganska bra på vägen hem igen. Funderar på om det kanske är dags att byta från höstjacka till vinterjacka:( Är alltid så himla fryssen av mig!

Fnissar fortfarande åt avkommans kattunge.
Den snor allt den kan hitta. Nyligen stal den en bomullsrondell i badrummet och la den i vattenskålen och lekte med den där. Annars brukar den sätta sig och stirra på stöldgodset på sin favoriplats bakom gardinen.
den har en faiblesse för öronproppar också.

Vad månde bliva av den när den boat in sig ordentligt :rofl:

Man kanske skulle ta och äta lite lunch :cautious:. Mina matvanor är verkligen helt katastrofala. Idag har jag ätit frukost två gånger (kl 7 och kl 9:30), och sedan dess bara tre rutor choklad och en satsumas. Det är först nu jag känner mig lite hungrig, och då främst för att kroppen inte känns riktigt med mig.
Så, nu ska jag värma risgrynsgröt!

Man kanske skulle ta och äta lite lunch :cautious:. Mina matvanor är verkligen helt katastrofala. Idag har jag ätit frukost två gånger (kl 7 och kl 9:30), och sedan dess bara tre rutor choklad och en satsumas. Det är först nu jag känner mig lite hungrig, och då främst för att kroppen inte känns riktigt med mig.
Bättre sent än aldrig som man brukar säga! :up:

Åh, vad gott!
/cravings efter allt med komjölk eftersom jag inte får äta sånt..

Sitter och försöker jobba med ett wifi som hänger sig och dör ca var 20:e-30:e min. Morr!
Ska äta och sen gå och kvällsfodra. Så kanske jag är snäll sen igen..

Herrejävlar vad gult det blev :eek: Hoppas det bara råkade bli nått fel och att det inte ska vara så här... :nailbiting:
------------
Nu ska jag steka upp köttfärs jag tog upp tidigare idag. Är inte hungrig så måste steka upp det ändå. Gör väl tacoköttfärs av det så får jag göra gratäng eller paj senare.

Herrejävlar vad gult det blev :eek: Hoppas det bara råkade bli nått fel och att det inte ska vara så här... :nailbiting:
------------
Nu ska jag steka upp köttfärs jag tog upp tidigare idag. Är inte hungrig så måste steka upp det ändå. Gör väl tacoköttfärs av det så får jag göra gratäng eller paj senare.
Haha precis min tanke!

Färdigstekt tacofärs är guld värt ibland, det låter som ett utmärkt alternativ.

Luktar som tanten steker fläsk :d.Får gå ner och titta om jag kan få en smakbit .Hon verkar ha piggnat till lite och det känns som det går åt rätt håll för mig åxo och börjar får tillbaka lite krafter och trumpeten i luftrören har börjat tappa ton och det piper lite bara:banana:

Fnissar fortfarande åt avkommans kattunge.
Den snor allt den kan hitta. Nyligen stal den en bomullsrondell i badrummet och la den i vattenskålen och lekte med den där. Annars brukar den sätta sig och stirra på stöldgodset på sin favoriplats bakom gardinen.
den har en faiblesse för öronproppar också.

Vad månde bliva av den när den boat in sig ordentligt :rofl:
Hade en kisse som stal hårbandet från mitt hår när jag sov och la det i vattenskålen ...och inte bara en gång :D strumpor försvann också nattetid de brukade tack och lov inte hamna i vattenskålen :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 769
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 632
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 154
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 463
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka