Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mamma har misstänkt ett tag att hundvakten inte går ut med hunden. Pengarna hämtas men koppel och godis lämnas orört.
Va fan!!![]()
Det där ser ut som en hjort.Sådär ja. Det här var vad jag skulle ha overheadfilmen till.
Just den här renen är från en dingbatfont, jag har dock korrigerat den lite för den var oerhört ful innan. Mina egna djur är mer verklighetstrogna men dom ville jag inte offra på en testomgång
![]()
Försökte bädda in en film i inlägget också, men den ville inte. Ska testa via nåt annat ställe
Näe? Det ser ut som en ren från den amerikanska tomtens släde ju!Det där ser ut som en hjort.
Det hade varit kul att gå men det lär inte bli något för mig.Vill åka till Friends i slutet av november (brukar alltid gå på slutshowen på söndagen). Har pengar så det räcker till mig, morsan och farsan.
Men jag vet inte än när (OM) min titthålsoperation i knät blir... Så hur länge kan man vänta med att köpa biljetter dit? Fanns kvar idag iaf, hyfsade platser
Åker dit varje år. Men i år vet jag inte hur jag ska göra?Det hade varit kul att gå men det lär inte bli något för mig.
Jag har aldrig varit där.Åker dit varje år. Men i år vet jag inte hur jag ska göra?
Ok. Har varit på Friends och även när det var i GlobenJag har aldrig varit där.
ÖvervakningskameraMamma har misstänkt ett tag att hundvakten inte går ut med hunden. Pengarna hämtas men koppel och godis lämnas orört.
Hushållspappers filterVarit och handlat mat. Hittade min fint skrivna inköpslista på gräset när jag kom hem. Men lyckades komma ihåg nästan allt. Utom kaffefilter. Jag åker inte till centret igen bara för ett gäng kaffefilter så nu är frågan hur jag ska överleva fram till fredagen
.