Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag insåg att även jag skulle behöva köra några tvättmaskiner,korgen är full och valpen läckte under natten så hennes textilkorg med dyna,filt o gosedjur är ner pinkat (mitt fel som sov för länge)
Sen skulle jag både behöva såga o klyva lite ved.

Sådär ja. Det här var vad jag skulle ha overheadfilmen till.
Just den här renen är från en dingbatfont, jag har dock korrigerat den lite för den var oerhört ful innan. Mina egna djur är mer verklighetstrogna men dom ville jag inte offra på en testomgång :p
22729036_1744472388905614_1339354647111476552_n.jpg

Försökte bädda in en film i inlägget också, men den ville inte. Ska testa via nåt annat ställe
Det där ser ut som en hjort.

Efter en heroisk insats är jag nu klar med röjningen av gamla betalda och sparade räkningar... varför sparar jag ens på det :confused:
Att det dessutom låg i en salig röra med kvitton och andra viktiga papper, ni vet sånt som man ska spara, gjorde inte saker bättre :banghead:
NU är hemkontoret städat och snyggt :up: 2 fyllda pappkassar till eldgropen blev resultatet :devil: *pust*
Att jag under dagen gjort allt för att låta bli denna röra gjorde ju att det tog lite tid :angel: Men valp har fått två långpromenader, där vi kollade ut var vi ska bygga terränghinder bl.a - medryttaren och ponnyn vill hoppa, inte jag :angel::angel: och så har jag gjort sega maränger och en gryta... :d

Varit och handlat mat. Hittade min fint skrivna inköpslista på gräset när jag kom hem. Men lyckades komma ihåg nästan allt. Utom kaffefilter :grin:. Jag åker inte till centret igen bara för ett gäng kaffefilter så nu är frågan hur jag ska överleva fram till fredagen :cautious:.

Vill åka till Friends i slutet av november (brukar alltid gå på slutshowen på söndagen). Har pengar så det räcker till mig, morsan och farsan.
Men jag vet inte än när (OM) min titthålsoperation i knät blir... Så hur länge kan man vänta med att köpa biljetter dit? Fanns kvar idag iaf, hyfsade platser

Vill åka till Friends i slutet av november (brukar alltid gå på slutshowen på söndagen). Har pengar så det räcker till mig, morsan och farsan.
Men jag vet inte än när (OM) min titthålsoperation i knät blir... Så hur länge kan man vänta med att köpa biljetter dit? Fanns kvar idag iaf, hyfsade platser
Det hade varit kul att gå men det lär inte bli något för mig.

Varit och handlat mat. Hittade min fint skrivna inköpslista på gräset när jag kom hem. Men lyckades komma ihåg nästan allt. Utom kaffefilter :grin:. Jag åker inte till centret igen bara för ett gäng kaffefilter så nu är frågan hur jag ska överleva fram till fredagen :cautious:.
Hushållspappers filter :idea: eller så ser man till att man har köpt/fått med ett evighetsfilter med bryggaren (dom är värdelösa men duger i nöd)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 621
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka