Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske det men har skitont i länden åxo och det strålar upp över hela ryggraden .Annars när det krånglar har jag konstant kramp i vaden .Det känns som ett rejält sendrag och det sitter i flera dagar .Hela muskeln blir stenhård men nu är det så med hela benet .Får försöka och se om Paraflex hjälper
Det hjälper inte på mig,har samma och tror det hör ihop med ischiasen.

Jag hade gillrat en fälla till en sån person om jag misstänkte något, fotografera saker, lägga något som jag vet exakt hur den legat och be någon ha koll om möjligheten finns.
Nej jag hade inte varit diplomatisk och garanterat inte fått pris för snälla tankar eller gärningar.
Bara jag skulle misstänka det skulle jag fullkomligen koka, nej när djur far illa är jag inte pedagogisk, milt sagt.
Hoppas verkligen det visar sig att rastaren skött sig och gjort det den ska/lovat :cry:

Hon började misstänka det eftersom hunden hade onormalt bråttom ut när hon kom hem från jobbet. Hon jobbar mycket övertid just nu då det varit lite kaos inom företaget och lämnar tidigt och kommer hem sent. Sen märkte hon att godis och koppel låg exakt där hon lagt det på morgonen och mammas hund går du inte ut med utan koppel (stor schäfer) även om han är snäll. Nu sitter det en kamera i hallen och vakten har inte varit där idag så mamma körde hem från jobbet för att ta honom. Kommer vakten imorgon, tar pengarna och går igen utan att promenera hunden kommer mamma gå i taket. Och då är hon allt annat än trevlig (det vet jag av mångårig erfarenhet :angel:). Jag skulle inte vilja vara i hundvaktens kläder då om jag säger så.

Dags att hoppa i säng, tror jag. Lång dag som började med att köra till bilverkstaden och lämna bilen tiiiiiiiidigt (6:30, var jag där). Men nu är bromsarna fixade och fina :) !
Gav mig själv en liten present idag: Ett 1-månads-abonnemang på SVAR, så nu kan jag njuta av att "rota" i gamla arkiv.... :D

Världens bästa pappa lovat vara hundvakt när vi åker till Australien. Han kommer också och hälsar på snart iom kundmöte här i stan. Pappi! :heart
Själv slåss jag med att redigera om och översätta PDF:er som ingen hade tänkt man skulle behöva göra ngt mer i och därför måste sitta och plocka enskilda bokstäver och enskilda rader text istället för hela stycken text. Blir tokig!
Ihop med att jag får ont i ögonen/huvud av att sitta vid datorn.
Ringa optikern imorgon! Jag som aldrig haft synfel.. :eek:

Rätta mig om jag har fel, men är inte din hund en pappis dessutom? :D

Dags att sova. Blir "spännande" att se hur det ser ut på jobbet imorgon, var ju sjuk i fredags och haft semester igår och idag... Jag hoppas verkligen inte att det är rörigt och lortiga moppar i städrummet som förut när jag hade vart sjuk i 1.5 dag :meh: plus att det var slut på papper vid flera toaletter :banghead: (det tar vanligen aldrig slut eftersom man fyller på varje dag :meh: oavsett om det vart helg så brukar det finnas kvar på måndagen om man fyllt på på fredagen :meh:)
Jaja, ät det inte städat ordentligt så kommer jag då säga det till chefen. trött på slarv från vikarier.
Hoppas du slipper kaos för folk inte gjort det dom ska.
Sov gott :)

Det hjälper inte på mig,har samma och tror det hör ihop med ischiasen.
Tror det kommer ifrån db i länden .Har setat i bilen hela dagen så det kan vara det som utlöst det får vi hoppas så det inte blivit en större utbuktning då det är bortdomnat i länden och lägger jag handen och masserar länden blir det ändå värre och benet viker sig

Hon började misstänka det eftersom hunden hade onormalt bråttom ut när hon kom hem från jobbet. Hon jobbar mycket övertid just nu då det varit lite kaos inom företaget och lämnar tidigt och kommer hem sent. Sen märkte hon att godis och koppel låg exakt där hon lagt det på morgonen och mammas hund går du inte ut med utan koppel (stor schäfer) även om han är snäll. Nu sitter det en kamera i hallen och vakten har inte varit där idag så mamma körde hem från jobbet för att ta honom. Kommer vakten imorgon, tar pengarna och går igen utan att promenera hunden kommer mamma gå i taket. Och då är hon allt annat än trevlig (det vet jag av mångårig erfarenhet :angel:). Jag skulle inte vilja vara i hundvaktens kläder då om jag säger så.
Var bor mamma? Jag har familj i Furulund som kanske skulle gilla att gå på promenad med voff :) de tog bort sina rottisar i våras och saknar hundarna men vill inte ha någon ny.

Men va fan :devil::mad: Torr ved är ingen färskvara och min termometer motbevisar dig .
Nej det är det inte .Jag har barrträd som jag sågade upp i våras som legat i 4 år ca i välta och den brinner upp innan jag hunnit släppa av den då jag lägger den i spisen .Det känns på vikten att den är lätt och man måste fylla på hela tiden .Har kvar en del med björkved sedan förra året .Den är mer än dubbelt så tung och stoppar man i en sådan klabbe i spisen räcker den länge och spisen blir varmare .Visst blir det varmt av den gamla veden men man måste mata på hela tiden då den brinner fort

Nej det är det inte .Jag har barrträd som jag sågade upp i våras som legat i 4 år ca i välta och den brinner upp innan jag hunnit släppa av den då jag lägger den i spisen .Det känns på vikten att den är lätt och man måste fylla på hela tiden .Har kvar en del med björkved sedan förra året .Den är mer än dubbelt så tung och stoppar man i en sådan klabbe i spisen räcker den länge och spisen blir varmare .Visst blir det varmt av den gamla veden men man måste mata på hela tiden då den brinner fort
Jag blandar den med ved från förra året och visst du har rätt,man matar i lite oftare.

Jag blandar den med ved från förra året och visst du har rätt,man matar i lite oftare.
Jo det kommer jag åxo att göra då det blir kallt för jag har för lite björkved kvar för det ska räcka och jag trodde att den andra veden var bättre än den var .Men den får duga och jag får hämta in oftare nu men det är bättre att spara den andra tills det blir 20 grader och kallare

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 610
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 137
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka