Vi fortsätter sysselsätta syssla pyssla del LXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens besök hos sjukgymnasten resulterade i mer ont. Får säga till om det på måndag när det är dags för nästa besök. Överlag kändes det precis lika meningslöst som vanligt.. Och givetvis höll sjukgymnasten inte med ortopeden men hade ingen annan teori heller. Så jag är, ännu en gång, tillbaka på ruta 1.

Eldar, dricker kaffe och tentapluggar... Vi köpte en kaminfläkt på Jula härom dagen så jag tänkte kolla om den fungerar här hemma. Tips för er andra som har kaminer, de är nedsatta till 300 kr just nu, jämfört med 600 kr tidigare. :up: Jag tänker om den inte gör nytta här hemma så kan jag ta upp den till mammas stuga där den verkligen borde göra nytta.

Jag har redan köpt en (och skulle ha två till till svärmor men det blev bara en till henne, jag tog de sista i Borlänge :D).

De funkar faktiskt, jag har testat lite ovetenskapligt hur snabbt temperaturen stiger i rummet med vs utan. Man märker faktiskt skillnad plus att temperaturen blir jämnare över rummet.

Har mest legat i sängen och sovit idag. Är jätte trött pga förkylningen.
Ska snart äta middag - Broccoli gratäng med bacon och bandspagetti

Har mest legat i sängen och sovit idag. Är jätte trött pga förkylningen.
Ska snart äta middag - Broccoli gratäng med bacon och bandspagetti
Åh vad gott det lät, broccoli är lika mumsigt som nyttigt :)

Undrar om jag börjar bli hungrig? verkar ha ett visst öga för matrelaterade inlägg just nu verkar det som.:o
Orken och matlusten är inte på topp så funderar på mannagrynsgröt ikväll, känns lagom arbetsamt att fixa.

Jag har redan köpt en (och skulle ha två till till svärmor men det blev bara en till henne, jag tog de sista i Borlänge :D).

De funkar faktiskt, jag har testat lite ovetenskapligt hur snabbt temperaturen stiger i rummet med vs utan. Man märker faktiskt skillnad plus att temperaturen blir jämnare över rummet.
Så jag måste åka tillbaka till Jula då? Jag tog sista kaffebryggaren i Skövde häromdagen.

jag är yr av utmattning, ritade ny dokumentation för Arvikastations signalsystem och nu känner jag att min hjärna har gett upp för ett tag.

Eldar, dricker kaffe och tentapluggar... Vi köpte en kaminfläkt på Jula härom dagen så jag tänkte kolla om den fungerar här hemma. Tips för er andra som har kaminer, de är nedsatta till 300 kr just nu, jämfört med 600 kr tidigare. :up: Jag tänker om den inte gör nytta här hemma så kan jag ta upp den till mammas stuga där den verkligen borde göra nytta.
Hahaha känslan när man läser "kanindräkt" utan att reflektera över att det skulle kunna vara ett läsfel innan slutet av inlägget. Men visst, ta med den dräkten till din mamma du ;)

Det gör det :) Man får se till att ha alla papper och vaccinationer i ordning bara (noga kollat innan jag flyttade när jag trodde att planen var att den dåvarande maken skulle flytta efter). En kollega tog precis in sin hund från Indien, den sitter i karantän nu ett tag (lite problem på flygplatsen dock då flygbolaget av någon andning lät dem ha hunden i kabinen utan bur (labrador) = karantän personalen etc hade panik över avsaknaden av bur).

Fast karantan ar inte en option tycker jag. Sarskilt inte som det var i Sverige forr, nar det var i 6 manader.:cautious:

Nej det hade jag inte gjort, klarar mig fint utan.
Man får vara lite lat nej menade flexibel ibland ;)

Sjalv har jag under hela min uppvaxt atit flaskpankaka med smor. Mycket smor som smalter over hela tallriken:o Vansinnigt gott!

Ätit lite, blev "tacogratäng", tacoköttfärs blandat med chili paprika creme fraische och riven ost, sen lite grönsaker och tacochips till det. Kollar/lyssnar på hela Sverige bakar. Har lite svårt för typ alla deltagare :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 761
Senast: Shpongle
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 603
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
16 131
Senast: mrkarisma
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när... 2
Svar
23
· Visningar
3 458
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka