vi har fått en liten en :)!

Sv: vi har fått en liten en :)!

Tackar så mycket! Vad fin han är- och lik dig!! Det vore väl jättekul om de små ville bli kompisar framöver, så kan deras mammor prata ponnysar...

Grattis!

Du får hemskt gärna berätta hur du gjorde för att få det avklarat på 5 timmar. Tycker 5-6 timmar verkar alldeles lagom lång tid för en BF. :D

Ja det var lagom måste jag säga ;). Tycker nog jag haft väldigt flyt - först en smidig graviditet - hade varken ont i kroppen eller mådde illa, och sedan smidig förlossning. Fast nog 17 kändes det ändå, lustgasen var bra .att ha, och eftersom det gick så fort (vilket ju var jättebra) blev det å andra sidan rätt så intensivt - knappast tid att duscha varmt eller lyssna på avslappnande musik, utan det var bara att köra på. Och sen världens gulligaste bäbis, förstås..

Grattis och välkommen till expressförlossningarnas värld =) Mina kom på 2, 3 och mindre än 1 timme =) Ont kan det göra även om min snabbast INTE gjordeont alls men jag är alltid oförskämt pigg för att precis ha fött barn.

Bild vill vi se =)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 548
Senast: Cattis_E
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 422
Senast: Raderad medlem 147980
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 162
Senast: Sharpless
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 942
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka