Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sur.
Avkomman fick häpna utrop från ny läkare eftersom hen sökt för misstänkt astma. Hen blir andfådd för ingenting. De undersökte hen upp och ner i flera dagar tills läkare frågar om hens dåliga blodvärden.
Va - dåliga blodvärden? Jo blodvärdena har varit usla länge, varför har det inte undersökts?
Till avkomman har vården sagt att det ser helt OK ut.
Hens blodvärde ligger på 113.

Själv har jag blodvärde på 98 och min läkare säger att det är helt OK. Eftersom jag haft det under en längre period. Jag får hjärtklappning bara av att resa mig häftigt. Orkar inte gå längre än något hundratal meter innan jag måste stanna. :meh::meh::meh:
Grrrr. 113 är oroande och 98 är helt OK.......
72 gav hot om inläggning på sjukhus.

Ni har hård konkurrens just nu :love:
Sover igen lite med inför nästa veckas äventyr. Svåraste blir att lämna denna

IMG_20180503_172613_994.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 793
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
909
Senast: Trott
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 98 99 100
Svar
1 981
· Visningar
68 669
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 777