Om @hallonsaft spelar V75 så är det inte klart än. För mig går det inte jättebra som vanligt@hallonsaft hur gick det med travet idag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om @hallonsaft spelar V75 så är det inte klart än. För mig går det inte jättebra som vanligt@hallonsaft hur gick det med travet idag?![]()
Sista avdelningen kvar men pappa kan gömma sig och skämmas lite tycker jag, vi är långt borta och seglar@hallonsaft hur gick det med travet idag?![]()
Inte snålt - ekonomiskt och smartJag är en snål jävel, så jag har precis haft sönder förpackningen till min ögonkräm så jag kan skrapa ut några användningar till![]()
Jag är en snål jävel, så jag har precis haft sönder förpackningen till min ögonkräm så jag kan skrapa ut några användningar till![]()
Sen sova. Ska upp i morgon igen - och jobba...![]()
inte jag, men nu måste jag jobba varannan helgJag ska också jobba i morgon men jag jobbar gärna helg skulle kunna jobba i stort sett varje![]()
Vad är det som gör det så tråkigt att jobba helg? Fick du inte veta när du började att det ingick helger?inte jag, men nu måste jag jobba varannan helg