Bukefalos 28 år!

Vi som får skatteåterbäring i december

Blueberry

Trådstartare
Jag är inne och snokar på mina sidor på Skatteverket, men kan inte se något som gör mig klok på hur mycket jag får tillbaka (och om jag får tillbaka något över huvud taget).
Var ska jag kolla?
Går det att kolla nu, eller när blir det klart egentligen?
 
Jag är inne och snokar på mina sidor på Skatteverket, men kan inte se något som gör mig klok på hur mycket jag får tillbaka (och om jag får tillbaka något över huvud taget).
Var ska jag kolla?
Går det att kolla nu, eller när blir det klart egentligen?

Du får besked när det är klart ...
 
Jag är inne och snokar på mina sidor på Skatteverket, men kan inte se något som gör mig klok på hur mycket jag får tillbaka (och om jag får tillbaka något över huvud taget).
Var ska jag kolla?
Går det att kolla nu, eller när blir det klart egentligen?
Om du går in på Inkomstdeklaration så borde du se belopp att få tillbaka. Det ser i alla fall jag.
 
Om du går in på Inkomstdeklaration så borde du se belopp att få tillbaka. Det ser i alla fall jag.

Mmm, men där står det också att min deklaration inte är inlämnad så där ser jag inte vad som har hänt efter avdrag osv. Jag lämnar in via byrå, och de lämnar in efter alla vanliga människor, och skatteverket uppdaterar tydligen inte sidan efter ett visst datum = går ej att se. :down:

Mycket frustrerande för denna rastlösa själ...
 
Mmm, men där står det också att min deklaration inte är inlämnad så där ser jag inte vad som har hänt efter avdrag osv. Jag lämnar in via byrå, och de lämnar in efter alla vanliga människor, och skatteverket uppdaterar tydligen inte sidan efter ett visst datum = går ej att se. :down:

Mycket frustrerande för denna rastlösa själ...
Jag ringde och frågade för några veckor sedan. Jag betalar både a- och F-skatt. Den vänliga kvinnan som hjälpte mig sa att det var omöjligt att se nu hur mycket jag får tillbaka, men att det kommer in på mitt konto i början av december.

Jag tycker att det är konstigt, men har inte orkat gräva vidare.
 

Liknande trådar

Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 718
Senast: Habina
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 819
Senast: Badger
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kyla och snö är visst utlovat till senare i veckan. Då kanske det kan bli skönare att sticka ut näsan om det blir "vinterväder" i...
Svar
0
· Visningar
302
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Den 31 december löper nuvarande elhandelsavtal ut. Jag håller nu på att kolla runt lite på olika bolag och se om priset skiljer sig och...
2
Svar
30
· Visningar
1 567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp