Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Te och multitasking med Buke, jobbmail, mötesplanering inför imorgon, redigerande av hemside-saker.

Och en vovvi som konstant kommer och försöker lägga sig i mitt synfält, dvs typ på laptopen..

Måste beställa en ryggsäck med.. Något som inte är fult men endå får plats med 15" laptop.

Ätit tacopaj, lyssnar på ljudbok och dricker te. Igår sydde jag 5 st spishanddukar, hade tänkt försöka detsamma idag men får se om jag orkar innan det är dags att duscha och sova.

Då har man varit rörkrökare och det blev tätt utan efterdragningar :banana::banana:.Nu får jag lyfta mattan och se hur mycket deprimerad jag blir av det .Vattenskada är inte kul .Röret var helt löst i kopplingen så det har väl ärgats sönder så det var tur det inte blev värre än det var .Nu blir det en kopp kaffe och sedan städa ihop verktygen .En rörskärare är guld värd då man håller på med sådana arbeten

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 330
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
968
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 512
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 942

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka