Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
sur på boxer.
Modulen jag köpte funkar inte på min tv så nu kan jag inte se på tv.
Det är det enda sättet jag kopplar av på nu när min hjärna inte fixar att läsa.
Eller jag ser ju på streamat men missar ju vissa saker.
Har returnerar den men det tar ju tid att få en ny.
De borde informera om att neonotion modulerna inte funkar på alla tv

Lipar, äter glass och spelar backpacker. Ser inte så mycket genom tårarna men det känns lite bättre ändå.

Jag orkar verkligen inte med barn, särskilt inte nu. Och som sagt har jag itne råd att åka till henne och hon kommer av någon anledning inte hit. Vi bor ca 30 mil ifrån varandra med husdjur båda två så stort projekt blir det hur vi än gör. Jag orkar inte :cry:
Ok trist :(. Hoppas du orkar hitta nya. Såg att du bodde långt bort annars hade vi kunnat ses.
Kram

Köpte mig en sån där thaikub röd curry när jag var och handlade. Skulle kunna äta en till känner jag :o. Har dock ingen hemma så får bli en frukt istället.

Då får jag ta med mig hörselskydden nästa gång. Jag orkar verkligen inte med hundar som tokskäller.
Musik kanske eller öronproppar? Du måste ju inte prata med andra men kan vara sjust att säga hej om någon annan säger hej, har du hörlurar så bryr sig inte folk på samma sätt och du kan va i din värld för dig själv utan skäll och diverse oljud :)

Virkar och väntar på att lastbilsgubben ska ringa och tala om att han kommer. Om han nu ens kommer idag, det ver jag inte. För han kunde inte säga mer än att det blir idag eller imorgon, och när det väl är dags så får jag 15min förvarning innan jag måste vara på plats vid stallet.. himla schysst och inte ett dugg stressande.. :(
:heart Det finns ingen annan vid stallet som kan ta hand om det istället? Ta hand om dig! :heart

Jag har ätit långlunch med min sisukontakt, en sån där människa som jag skulle kunna bli superbra kompis med, så vi får hela tiden komma på oss själva att vi ska prata om det vi hade bestämt. :rofl: Vilket den här gången var återrapportering efter lägret, skönt att göra det tillsammans så att det blev rätt direkt. Vi hann även med att börja diskutera saker vi ska göra framöver! Sisu är verkligen helt suveränt för föreningar! :love:

Behöver och behöver....
Den tar knappast skada av att stå på en halvtimme till?
Det kostar väl en del?
Musik kanske eller öronproppar? Du måste ju inte prata med andra men kan vara sjust att säga hej om någon annan säger hej, har du hörlurar så bryr sig inte folk på samma sätt och du kan va i din värld för dig själv utan skäll och diverse oljud :)
Jag har inga lurar. Öronproppar tror jag inte heller funkar för jag har trånga hörselgångar. In ear hörlurar funkar definitivt inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 307
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
959
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 510
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 934

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka