Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast motorvärmaren går ju igång samtidigt. Den behöver inte gå så länge.Golvet. Men de är tänkta att gå ett par timmar minst.
Får du inte bort frosten så ställ timern lite längre. (förutsatt att du har en modern väl fungerande fläkt)
Ja det var lite surkärringvarning![]()
Då får jag ta med mig hörselskydden nästa gång. Jag orkar verkligen inte med hundar som tokskäller.Skärpning![]()
Vaknade upp till en katt som hade lyckats få kattsand i ögatSpolat ur det så nu är det bra igen. Men ändå, vad är oddsen?
Men jag tycker det är förjävligt att det ska behövas. Jag vet inte riktigt vart jag ska gå för att slippa både skälliga hundar och hörselskyddDå får jag ta med mig hörselskydden nästa gång. Jag orkar verkligen inte med hundar som tokskäller.
I skogen där det inte bor någonMen jag tycker det är förjävligt att det ska behövas. Jag vet inte riktigt vart jag ska gå för att slippa både skälliga hundar och hörselskydd.
Jag känner inte till några bra promenadslingor i skogen.I skogen där det inte bor någon![]()
Behöver och behöver....Fast motorvärmaren går ju igång samtidigt. Den behöver inte gå så länge.
Man blir oftast överkänslig när man i te mår bra. För både ljud och ljus. Hörselskydd låter som en bra lösning. Man kan inte kräva att resten av världen ska vara tyst.Jag känner inte till några bra promenadslingor i skogen.
Ok tristJag orkar verkligen inte med barn, särskilt inte nu. Och som sagt har jag itne råd att åka till henne och hon kommer av någon anledning inte hit. Vi bor ca 30 mil ifrån varandra med husdjur båda två så stort projekt blir det hur vi än gör. Jag orkar inte![]()
Lipar, äter glass och spelar backpacker. Ser inte så mycket genom tårarna men det känns lite bättre ändå.
Musik kanske eller öronproppar? Du måste ju inte prata med andra men kan vara sjust att säga hej om någon annan säger hej, har du hörlurar så bryr sig inte folk på samma sätt och du kan va i din värld för dig själv utan skäll och diverse oljudDå får jag ta med mig hörselskydden nästa gång. Jag orkar verkligen inte med hundar som tokskäller.
Virkar och väntar på att lastbilsgubben ska ringa och tala om att han kommer. Om han nu ens kommer idag, det ver jag inte. För han kunde inte säga mer än att det blir idag eller imorgon, och när det väl är dags så får jag 15min förvarning innan jag måste vara på plats vid stallet.. himla schysst och inte ett dugg stressande..![]()
Det kostar väl en del?Behöver och behöver....
Den tar knappast skada av att stå på en halvtimme till?
Jag har inga lurar. Öronproppar tror jag inte heller funkar för jag har trånga hörselgångar. In ear hörlurar funkar definitivt inte.Musik kanske eller öronproppar? Du måste ju inte prata med andra men kan vara sjust att säga hej om någon annan säger hej, har du hörlurar så bryr sig inte folk på samma sätt och du kan va i din värld för dig själv utan skäll och diverse oljud![]()