Det är klart värt det, så skönt efteråt.Ge mig motivation att gå och duscha. Borde verkligen göra det men har fastnat i soffan![]()
/hallonsaft nyduschad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är klart värt det, så skönt efteråt.Ge mig motivation att gå och duscha. Borde verkligen göra det men har fastnat i soffan![]()
Dumpa! Dumpa! Dumpa! Jag är också sjukt provocerad över att solen går ner.Hälsa den djävla mannen det, äntligen vet jag vems fel det är.
![]()
Värmekabel!
Och uppvärmd vattenkopp.
/mvh lat
Har varit på middag med min farbror på Konstnärsbaren. Nu på väg hem. Passerade just det nedbrunna huset. Vill nästan gråta, typiskt att det skulle brinna i ett så vackert hus
![]()
Mycket tråkigt.Har varit på middag med min farbror på Konstnärsbaren. Nu på väg hem. Passerade just det nedbrunna huset. Vill nästan gråta, typiskt att det skulle brinna i ett så vackert hus
![]()
Det är ju det, nu är det alla fall gjortDet är klart värt det, så skönt efteråt.
/hallonsaft nyduschad.
Men ren är ju gott, så vad är problemet inte ens din bil ju![]()
Hade tänkt hinna byta däck på båda bilarna innan det blev mörkt, men det sket sig redan på första däcket (och då var det ju dessutom hans fel att pannlampan inte fungerade
). Kan ha ringt typ tre gånger och skällt ut honom på jobbet bara därför
Mvh / Vanligtvis Ganska Sansad
Och regnet det bara öser ner![]()
Vi har norrsken![]()
![]()
Åh, inte alls avundsjuk!!!