JobbigtTvära kast, Upp och ner snabbare än någonsin. Ush, inte roligt.
Humöret är i gungning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JobbigtTvära kast, Upp och ner snabbare än någonsin. Ush, inte roligt.
Humöret är i gungning.
Jag fick med någon konstig skit när jag beställde. Som tur var kunde sonen ha den. Ringde boxer och dom skicka en annan. Gratis.sur på boxer.
Modulen jag köpte funkar inte på min tv så nu kan jag inte se på tv.
Det är det enda sättet jag kopplar av på nu när min hjärna inte fixar att läsa.
Eller jag ser ju på streamat men missar ju vissa saker.
Har returnerar den men det tar ju tid att få en ny.
De borde informera om att neonotion modulerna inte funkar på alla tv
Verkligen, Cirkulerar på humöret under några timmar. Det tar på krafterna.Jobbigt![]()
PMSVerkligen, Cirkulerar på humöret under några timmar. Det tar på krafterna.
Skulle vara en ganska stor sensation det. Bara jag slipper blöda så.
Jag är hos särbon, strax utanför Dorotea. Jag vet inte vilken breddgrad men höjdmässigt en bit norr om Umeå. Det är ca 20 mil NNO om Östersund.
Jag är ju knappt i närheten av polcirkeln ju!![]()
![]()
Men vi har Golfströmmen![]()
Så fort Golfströmmen dör/flyttar sig så blir Sverige som AlaskaVet du vilken breddgrad du ar pa?
Stockholm ligger pa samma breddgrad som Juneau Alaska![]()
Så du tänker inte gå och lägga dig?Börjar känna mig lite småtrött men ingen vits att lägga sig nu.
Dock fryser jag så jag huttrar så sängen lockar, men vill inte försova mig så bara tuta vidare en stund till.
Har aldrig varit med om det, trots tio år som kattägare till mellan 4-6 katter åt gången
Nu är katten redan blind på det ögat, så han valde helt klart rätt öga att skotta in sand i![]()
Trött. Och såååå motiverad att åka och jobba.......
Frostigt på jobbet igen. Vår koordinator är verkligen känslostyrd.
Jag upprepar tyst och sarkastigt "vi är varandras arbetsmiljö, vi är varandras arbetsmiljö"
Nähäpp. Skärpning. Nu ska jag kasta mig i duschen och åka till jobbet och vara en trevlig och postiv del av arbetsmiljön! Så det så!