Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
sur på boxer.
Modulen jag köpte funkar inte på min tv så nu kan jag inte se på tv.
Det är det enda sättet jag kopplar av på nu när min hjärna inte fixar att läsa.
Eller jag ser ju på streamat men missar ju vissa saker.
Har returnerar den men det tar ju tid att få en ny.
De borde informera om att neonotion modulerna inte funkar på alla tv
Jag fick med någon konstig skit när jag beställde. Som tur var kunde sonen ha den. Ringde boxer och dom skicka en annan. Gratis.

4:45 till klockan ringer :meh: att vända från eftermiddagspass till morgonpass är verkligen vidrigt ibland.

Jag är hos särbon, strax utanför Dorotea. Jag vet inte vilken breddgrad men höjdmässigt en bit norr om Umeå. Det är ca 20 mil NNO om Östersund.

Har ligger Dorotea http://dateandtime.info/citycoordinates.php?id=2717401

Jag är ju knappt i närheten av polcirkeln ju! :cautious: :rofl:

Och det ar precis i hojd med Fairbanks Alaska ... bara en harsman fran polcirkeln ju:nailbiting:

Men vi har Golfströmmen :banana:

Forvisso ... Men Juneau har ett klimat mycket liknande Stockholm ... med mindre regn. Just nu sol och +3*C. Mina Alaska vanner havdar att vadret dar ar mycket trevligare trots att Stilla Havet ligger precis dar ar luftfuktigheten ganska lag och temperaturerna mycket milda for att vara Alaska.

Urk. Verkar som den där episoden av dålig mage förrigår inte blev den enda, vågade mig på mild men fastare mat till middag men det fick åka ned i toaletten nyss :cry:
Ligger nu lite hungrig i sängen och får se om jag kan sova ... :meh:

Börjar känna mig lite småtrött men ingen vits att lägga sig nu.
Dock fryser jag så jag huttrar så sängen lockar, men vill inte försova mig så bara tuta vidare en stund till.

Börjar känna mig lite småtrött men ingen vits att lägga sig nu.
Dock fryser jag så jag huttrar så sängen lockar, men vill inte försova mig så bara tuta vidare en stund till.
Så du tänker inte gå och lägga dig?
Själv ska jag gå ut med hundarna och sen lägga mig o läsa.

Har aldrig varit med om det, trots tio år som kattägare till mellan 4-6 katter åt gången :)

Nu är katten redan blind på det ögat, så han valde helt klart rätt öga att skotta in sand i :angel:

Det har jag heller aldrig varit med om, trotts katter sedan barnsben. Det är ju det som är förvånande!

Trött. Och såååå motiverad att åka och jobba.......

Frostigt på jobbet igen. Vår koordinator är verkligen känslostyrd.

Jag upprepar tyst och sarkastigt "vi är varandras arbetsmiljö, vi är varandras arbetsmiljö"

Nähäpp. Skärpning. Nu ska jag kasta mig i duschen och åka till jobbet och vara en trevlig och postiv del av arbetsmiljön! Så det så!

Trött. Och såååå motiverad att åka och jobba.......

Frostigt på jobbet igen. Vår koordinator är verkligen känslostyrd.

Jag upprepar tyst och sarkastigt "vi är varandras arbetsmiljö, vi är varandras arbetsmiljö"

Nähäpp. Skärpning. Nu ska jag kasta mig i duschen och åka till jobbet och vara en trevlig och postiv del av arbetsmiljön! Så det så!

*pepp, pepp* eller något :p

Jag packar det sista för att kunna åka hem :love: fast det blir alltid kluvna känslor, jag längtar hem men vill naturligtvis vara med särbon också :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 307
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
959
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 510
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 934

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka