Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satan vad halt det var i morse.
Kom knappt uppför backen till jobbet
Nu på eftermiddagen hade vi en hal vit hinna på vägen där det inte spelar någon roll vad man har för däck så man fick passa sig i skuggområden och där man visste att det varit blött.

Fick detta skämt skickat till mig. Döljer det för att jag känner att det kanske behöver det. Men jag tycker det var hysteriskt.

Skillnaden mellan erotisk och pervers.... Erotisk är du om du kittlar din flickvän mellan benen med en ankfjäder. Pervers är du om du stoppar in hela ankan

Jag har ju sagt att vi håller tummar, tår och tassar för @cili och liten.
Precis nyss låg Pälsfröken med tassarna i kors och blicken var lite missnöjd så snabbt som &¤% klickade jag en bild och skickade ett mms till henne.
@cili är ju högst skyldig till att Pälsfröken bor ihop med mig, så hon gör uppenbarligen vad hon kan för att hjälpa till så hon och liten får det så bra det bara går iaf.

Jag må vara galen men japp! jag har sagt till henne klart och tydligt att hålla tassarna och ibland undrar man ju hur mycket dom förstår egentligen?

Jag har ju sagt att vi håller tummar, tår och tassar för @cili och liten.
Precis nyss låg Pälsfröken med tassarna i kors och blicken var lite missnöjd så snabbt som &¤% klickade jag en bild och skickade ett mms till henne.
@cili är ju högst skyldig till att Pälsfröken bor ihop med mig, så hon gör uppenbarligen vad hon kan för att hjälpa till så hon och liten får det så bra det bara går iaf.

Jag må vara galen men japp! jag har sagt till henne klart och tydligt att hålla tassarna och ibland undrar man ju hur mycket dom förstår egentligen?
OM du fortsätter svammla så här så kanske vi skramlar till en kramamigsjälvtröja ;)

Börjar gå på ångorna nu... Jag gick upp 05 i morse och har precis ätit kvällsmat och ska försöka komma i säng... :crazy: Men en bra träningskväll på många sätt, dottern var lite ofokuserad och stod och sköt ihop med maken/pappa och käftade med honom under tiden och utbrister häpet efter sista skottet "Det blev personbästa" :rofl: Det bådar gott inför helgen när hon ska iväg och tävla! :D
Lite surt att kommunens föreningssamordnare som skulle komma på besök helt enkelt struntade i att dyka upp.. Jag som styrde bort att följa med dottern på gymnasiemässa just för att hen skulle komma. :meh: Men dottern hade fått ut en hel del av mässan och vi ska på öppet hur på några skolor framöver. :up:

Ledsen över min sunkiga situation. Hade inte räknat med det här :cry:
Vill bara gå ut på gatan och skrika så högt jag kan att livet är orättvist :(

Kollar på Paradise hotel och planerar morgondagen. Jag är ledig från jobbet men långtifrån ledig i övrigt :p (Lämna dottern i skolan, lämna katten för kastrering, stallet inklusive rida en ponny, hämta dottern i skolan, tandläkarbesök, lämna i skolan, gymmet, handla mat, tvätta två omgångar, hämta i skolan, äta mellanmål, ridskolan, shoppingtur för att köpa ny ljusslinga samt kolla efter baddräkt till dottern.)

Började nynna på den här gamla godingen nyss:

Den är förknippad med en arvikafestival där våra campinggrannar hade en skiva med den här låten som konstant kördes hela festivalen.
Hittade aldrig vad det var för låt innan den plötsligt dök upp i ett annat sammanhang. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 330
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
968
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 512
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 942

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka