Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har haft sällskap av en förare inne på tågex ett par timmar. Är så trött så det svider i ögonen men jag har klipptid kvart över nio så det blir ingen sömn än på länge.

Haft världens skummaste mardröm på morgontimmarna.

Var stallklädd inne på en finlandsbåt. Mjukisbyxor, sunkig jacka och Blundstonekängor. Hade gått på och skulle bara se mig omkring och köpa en drink. Sedan skulle jag gå av båten igen.
Sedan gick båten innan jag hann av.

Stod i kö för hjälp eftersom jag behövde sova nånstans och inte hade några mediciner med mig. Hade räknat ut att jag kunde tvätta trosor och strumor i tvättstället. De hade inget insulin på båten sa de och vid det laget vaknade jag I full panik. :rofl:

Har inte ens åkt finlandsbåt på typ 25-30 år.

Sitter på bussen till jobbet som vanligt.
I em har jag ingenting. Hämta paket på Ica måste jag göra.
Sen antingen baka lussekatter eller gå till gymmet?

Pimplar morgonkaffe och pratar med katterna som ligger på bordet och sover. Alla sover visst i det här hushållet. I morse låg båda hästarna ner när jag kom ut, katterna ligger och sover,sambon snarkar. Bara jag är vaken. Tror jag.

Pimplar morgonkaffe och pratar med katterna som ligger på bordet och sover. Alla sover visst i det här hushållet. I morse låg båda hästarna ner när jag kom ut, katterna ligger och sover,sambon snarkar. Bara jag är vaken. Tror jag.

Jag är inte helt övertygad om att jag är vaken men jag sitter på kontoret iaf. Missia vaknade men har nog gått och lagt sig igen. Igår utövade hon grenen maratonsovning :meh:

Vaken? Nja men uppe iaf.
Fredag och jag har frivilligt erbjudit mig att ta stängningen
Hur tänkte jag där.
Nåja bara katten som väntar hemma så

Mitt jäkla bäcken säger upp sig. Har flera gånger "fastnat" i en position och inte kunnat ta mig ur. Det smäller i det när jag rör mig. Jag behöver mig egen säng, men det är ju inte att tänka på än på länge.
"Har du fått något smärtstillande?" frågade bm. Men det enda som erbjuds här är alvedon, som varken gör till eller från.
Nåväl, det kunde varit värre. Bäckensmärta är åtminstone inte livshotande. Så jag ska försöka ta mig samman och uppskatta att det om 8 timmar gått sju dygn sedan vattenavgång (och innerligt hoppas att det är lugnt tills dess och förbi), och att det idag är v 26+0.

Sitter och surar igen över att laga meze för en person. Och ingenting kan frysas tyvärr.

Vad är meze? :)

Kl
Knappt vaken. Minstingen somnade sent men min äldsta vaknade tydligen tidigt... Jag kännet verkligen hur sömnbristen börjar påverka mitt humör. Det är verkligen tur att jag har min dagliga paus och återhämtning i stallet. Jag hade gått under annars.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 369
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
985
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 515
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka