Äsch. Jag fick just veta att jag är sjukt klok.Jag funderar på om jag eventuellt kan ha en skruv lös. Det gör nog inget.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch. Jag fick just veta att jag är sjukt klok.Jag funderar på om jag eventuellt kan ha en skruv lös. Det gör nog inget.
Fick tummen ur och varit och handlat. Har bestämt mig för att inte göra paprikaröran eftersom jag inte har granatäpplesirap hemma. Ska försöka ta mig iväg en dag och kolla om ICA Kvantum har den. Längtar efter tabbouleh men hittar inte bredbladig persilja
Gör hummus och baba ganoush imorgon tror jag, aubergine var på extrapris så jag köpte några stycken. Tur att jag har tahini hemma.
Hundmat ,kanske eller nejKan man äta lamm som stått i frysen
i två år (bortglömt)?
Lugn bara lugn. Jag har hela verktygslådan på vift.Jag är helt övertygad om att jag har minst en skruv lös![]()
![]()
Jag tänkte mer som människomatHundmat ,kanske eller nej![]()
Haha jag vill inte åka omkring i sjukhussäng. Vi fick låna rullstolAnnars brukar hela sängen vara skjutbar![]()
Det blöder mer när jag rör på mig eller sitter mer upprätt, så jag får inte göra det i hopp om att det som blöder ska sluta heltNämen, av någon särskild anledning? Men gillar utflyktsplanerna!
Jag tänkte mer som människomatden står i ugnen nu sen blev jag osäker om det kanske är för gammalt
![]()
Om du gor Tabbouleh kommer jag.Jag alskar det ... men vagrar agna tillrackligt mycket tid at att skara gronsaker for att gora min egen.
![]()
Det blöder mer när jag rör på mig eller sitter mer upprätt, så jag får inte göra det i hopp om att det som blöder ska sluta helt
Fatoush är också otroligt gott men kräver nästan ännu mer skärande och hackande + rosta flatbread. Har sumak hemma annars smakar det inte rätt.
Neeeeeeeeeeej ! inte äta det.Jag tänkte mer som människomatden står i ugnen nu sen blev jag osäker om det kanske är för gammalt
![]()
Ok.Neeeeeeeeeeej ! inte äta det.
Ja eller hurOk.
Fredagsmyset förvandlas till fredasryset![]()
Problemet med att vara stilla är att det är negativt på andra sätt, därav att dom velat att jag håller mig lite aktiv tidigare. Men hellre blodpropp än blödningar inuti, så nu ska jag vara still.Forsok vara sa stilla som mojligt ... Jag var sangliggande i ett par manader nar yngsta telningen var pa gang sa jag vet hur frustrerande det ar. Men "hang in there" och kor med sambo och ovrig familj och vanner.![]()