Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick tummen ur och varit och handlat. Har bestämt mig för att inte göra paprikaröran eftersom jag inte har granatäpplesirap hemma. Ska försöka ta mig iväg en dag och kolla om ICA Kvantum har den. Längtar efter tabbouleh men hittar inte bredbladig persilja :down:

Gör hummus och baba ganoush imorgon tror jag, aubergine var på extrapris så jag köpte några stycken. Tur att jag har tahini hemma.

Om du gor Tabbouleh kommer jag. :up: Jag alskar det ... men vagrar agna tillrackligt mycket tid at att skara gronsaker for att gora min egen. :cautious:

Jag tänkte mer som människomat :D den står i ugnen nu sen blev jag osäker om det kanske är för gammalt :cautious:

Du lar inte bli sjuk ... och smakar det inte gott sa slang det. :up: Beroende pa hur det ar fruset kan det vara okay

/hastflicka som hade en bison filee och en radjurssadel i frysen som "slank undan" och lag dar i nastan tva ar ... ingen var sonderfrusen och var jatte goda/

Forsok vara sa stilla som mojligt ... Jag var sangliggande i ett par manader nar yngsta telningen var pa gang sa jag vet hur frustrerande det ar. Men "hang in there" och kor med sambo och ovrig familj och vanner.:p
Problemet med att vara stilla är att det är negativt på andra sätt, därav att dom velat att jag håller mig lite aktiv tidigare. Men hellre blodpropp än blödningar inuti, så nu ska jag vara still.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 399
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 008
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 517
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka