Det här är inget kul,jag har 2 JÄTTE hål i magasintaket och nu har det öst ner i flera timmar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här är inget kul,jag har 2 JÄTTE hål i magasintaket och nu har det öst ner i flera timmar![]()
Snälla, håll kvar den där nere.
Nej,men jag hann inte längre än till att läkta förbi första hålet,sen var det både halvmörkt o började regna.Låter inget vidare![]()
jag stekte mig just 2 ägg och la på en macka.Hungrig. Men vad sjutton ska jag äta? Jag kanske ska koka en laddning grönsaker?
Och så är jag lite frustrerad över att jag bor i en så liten håla. Det är svårt att hitta aktiviteter här.
Vad glad du verkar. Härligt att läsaDet är visst svårt att sova i natt igen. Inte bra eftersom jag ska rida på morgonen. Jag behöver gå upp om 4 timmar.
I övrigt undrar jag om jag vill gå och se Shamrock i kväll. Jag vet inte riktigt om celtisk rock är min kopp te. Men vilka andra alternativ finns det här ute? Vet ej.
Glad? Det skulle nog inte riktigt vara min egen beskrivning av läget.Vad glad du verkar. Härligt att läsa![]()
Min sambo har tidigare ansett att stallet är skittråkigt, förutom när han fått gå på skogspromenader med lös häst i solen (dvs så som vi gjorde när lilla gul levde). Nu åker han dit i tid och otid för att "vara säker på att hon har vatten i hagen", "se att hon kommit in" och sånt där som andra har koll påMen så go, klart hästen ska vara ren om bena
När jag låg inlagd en sväng och sen var rörelsehindrad en längre sväng fick sambon "step up" och hjälpa mig med hästen, idag har de en jättefin relation och hästen är på ett helt annat sätt en självklar del av familjen
(Och han fixade så att jag fick skypea med hästen från sjukhuset, inte alls larvigt)
(och skrattade gott åt min hjärnas tolkning att nån skulle rykta med en riktig sopborste med skaft).