Då vill du inte ha min.Någon som vill byta hjärna med mig? Min tänker för mycket![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då vill du inte ha min.Någon som vill byta hjärna med mig? Min tänker för mycket![]()
Det blir bra utan att ligga och dra i sprit.Jag funderar på om jag ska baka lussebullar idag... men vart köper man den bästa saffranen? =) Och helst ska man väl låta saffran och russin ligga och dra i rom eller konjak? Men om man inte har nån, blir det bra ändå? tror ni det kan bli bra med sött vitt vin...?
//r
@athena_arabians Tack för ditt svar =) Min bästa vän sa också apotekets saffran så den har två röster =P Lär väl bli sån då. Hellre få goda lite dyrare bullar än många smaklösa lite billigare.
Okej, det ska helst dra så pass länge, jo baka imorgon funkar =) Men, hmm, egentligen tycker jag inte om rom (tror jag, va länge sen jag smakade) så hade helst inte behövt köpa en helt flaska. Hade hoppats på att en jag kände haft någon cl till mig, men han hade ingen... Men okej, vin funkar inte... funkar det med nåt annat? ...
//r
Bakis bakis bakis.![]()
Varför måste man tänka så mycket?Då vill du inte ha min.
Jag har dopamin överskott,Varför måste man tänka så mycket?
Det kostar att ligga på toppSpeciellt om man är över en viss ålder
![]()
Hualigen när de inte kan sätta dem rätt.Har fått en ny infart i handen för en timme sen. Den gör fortfarande ont så det är tal om att göra om det. Skjut mig hellre, fy fan för fler nålar. Kunde jag inte bara fått ha kvar den i armvecket en dag till? Vågar inte låta samma person försöka igen i alla fall. Nån måtta får det vara.
Jag hatar att jag tänker så mycket, att jag inte bara kan slappna av.Jag har dopamin överskott,
Kan du styra tankarna? Eller är de som en vattenslang inge håller i?Jag hatar att jag tänker så mycket, att jag inte bara kan slappna av.
Det bara maler på hela tiden, tror det är en del av min npf-diagnos.Kan du styra tankarna? Eller är de som en vattenslang inge håller i?
Mycket troligt. Men om du kan fokusera på något kan det hjälpa. för det verkar vara fast i en lopp.Det bara maler på hela tiden, tror det är en del av min npf-diagnos.
Det jobbigaste just nu är att inse att jag inte kommer kunna göra allt jag drömmer om och har försökt kämpa för. Detta få min hälsa inte kommer att klara detta.Mycket troligt. Men om du kan fokusera på något kan det hjälpa. för det verkar vara fast i en lopp.
Jag gillar smaken på kaffet. Koffeinkicken mår jag dåligt av, så jag dricker koffeinfritt.Vitt på backen här med. Dricker knappt fesljummet kaffe och äter nachochips till frukost, ety det var det enda köket kunde frambringa i "frukostväg"![]()
Enda kaffet som finns annars är decaf(jag har fått påsen i en presentlåda, ok!) Vad är grejjen med det, det är ju koffeinkicken man vill åt !
Gillar inte infarten ,men att du säger ifrån.Har fått en ny infart i handen för en timme sen. Den gör fortfarande ont så det är tal om att göra om det. Skjut mig hellre, fy fan för fler nålar. Kunde jag inte bara fått ha kvar den i armvecket en dag till? Vågar inte låta samma person försöka igen i alla fall. Nån måtta får det vara.
En del lyckas inte alls . När jag skulle op andra gången så misslyckades hon hela tiden och när hon fick in den så gjorde det ont så hon tog ut den direkt men när jag kom på op så sätt den tjejen den direkt och det blev baraHar fått en ny infart i handen för en timme sen. Den gör fortfarande ont så det är tal om att göra om det. Skjut mig hellre, fy fan för fler nålar. Kunde jag inte bara fått ha kvar den i armvecket en dag till? Vågar inte låta samma person försöka igen i alla fall. Nån måtta får det vara.