@athena_arabians Okej, tack =) Den första jag länkade till (och den som jag har närmast avstånd till att köpa =P) är från Spanien, kan det vara nåt? Den andra är från Iran =)
//r
//r
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ahh ok! Spännande, jag skulle nog inte våga men skulle vilja fixa till brösten efter viktnedgång.
@athena_arabians Okej, tack =) Den första jag länkade till (och den som jag har närmast avstånd till att köpa =P) är från Spanien, kan det vara nåt? Den andra är från Iran =)
//r
Åh, du funderar på att köpa den till din sambo också?
![]()
![]()
Det är ju flera som har erbjudit sin hjälp! Någon stockholmare kanske har möjlighet att fixa lite mat åt dig!Dagens mat var vidrig. Tänk er att någon stekt på nötgrytbitar utan krydda, så dom får en sån där unken nötköttslukt, till det har någon gjort en fullkomligt smaklös vit sås (den smakar alltså inte ens mjölk/mjöl) och kokt ris.
Köttet smakade ungefär som det luktade, där fick jag i mig en och en halv bit. Såsen smakar ingenting som sagt, så den får jag inte i mig. Det enda ätbara var riset (efter att ha saltat det själv). Idag skulle jag kunna ge bra mycket för en pizza alltså, men sambon har fullt upp hela dagen och har inte möjlighet att komma hit bara för att förse mig med en godare lunch. Tack gode gud för att jag har frukt som kan ta mig fram till middagen (som i lådan såg ännu mer smaklös ut än den här). Hade jag bara fått gå lite mer så hade jag gladeligen skuttat iväg till Pressbyrån och försett mig med baguett och bullar, men nu får jag mest gilla läget.
Ja den där dry balls verkar ju bra![]()
Ja, man vill ju inte ha en karl med svettig porrpung, torrt och glatt ska det vara
![]()
![]()
![]()
Fast det är ju en sak att erbjuda sig att komma förbi med nån tidning (vilket kan göras när som), och en annan att ordna fram mat (som ska komma vid lämplig tid, hållas varm etc) tänker jag. Middagen kan jag be att få in vid 16, så det är ju inte jättelång tid det rör sig om.Det är ju flera som har erbjudit sin hjälp! Någon stockholmare kanske har möjlighet att fixa lite mat åt dig!
@Hyacinth @Reykjavik
Dagens mat var vidrig. Tänk er att någon stekt på nötgrytbitar utan krydda, så dom får en sån där unken nötköttslukt, till det har någon gjort en fullkomligt smaklös vit sås (den smakar alltså inte ens mjölk/mjöl) och kokt ris.
Köttet smakade ungefär som det luktade, där fick jag i mig en och en halv bit. Såsen smakar ingenting som sagt, så den får jag inte i mig. Det enda ätbara var riset (efter att ha saltat det själv). Idag skulle jag kunna ge bra mycket för en pizza alltså, men sambon har fullt upp hela dagen och har inte möjlighet att komma hit bara för att förse mig med en godare lunch. Tack gode gud för att jag har frukt som kan ta mig fram till middagen (som i lådan såg ännu mer smaklös ut än den här). Hade jag bara fått gå lite mer så hade jag gladeligen skuttat iväg till Pressbyrån och försett mig med baguett och bullar, men nu får jag mest gilla läget.