Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja inte bara, maten e faktiskt god, så det är något.... bara jag slipper laga den själv...julen är bara skit.
vi äter ju numera julmat hela året med undantag för lutfisk och möjligen Jansson. Tycker inte det är något speciellt längre.Nja inte bara, maten e faktiskt god, så det är något.... bara jag slipper laga den själv...![]()
usch vet hur det var när jag vänta sonen. Lider verkligen med dig. Det är verkligen inte roligt.Har varit uppkopplad i sladdar länge nu, verkar vara lugnt utöver smärtan. Hoppas innerligt att jag får komma loss snart, för resårbanden triggar det onda (det vet dom om)
Typ så jag kändemen vilken skit.
Det enda jag äter året runt är risgrynsgröt, mest för att det är billigt. Inget av det andra äter jag under året. Sen äter jag förvisso inte så mycket ändå, men men..vi äter ju numera julmat hela året med undantag för lutfisk och möjligen Jansson. Tycker inte det är något speciellt längre.
8 minus här blev vinter fortare än kvickt4,3 minus här nu.
Nej jag hade gladeligen varit smärtfri och bäddat ner mig för natten just nu. Himla trött efter kvällens strulusch vet hur det var när jag vänta sonen. Lider verkligen med dig. Det är verkligen inte roligt.
+1 grad tydligen men jag är ytterst tveksam.Kallt ute, vet inte hur många/några grader men kallt enligt mig.![]()
halvgilla på den. Hoppas lägenheten är bra och att du får denDagens sämsta: det kan vara så att mina p-piller inte fungerar (det var dock förväntat)..
Dagens bästa: i morgon ska jag kolla på en ny lägenhet! Andra hand, men inte en studentlägenhet i alla fall!