Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste hitta en bra klösmöbel att ersätta den på ovanvåningen. Jag tycker vi kan vara utan, men mannen tyckte det var en god idé att fortsätta ha en där uppe, så inte sängen blir nästa klösmöbel.
Hatar att leta klösmöbel :arghh: De flesta är så förbannat fula.
Av mina två klöser den ena älsklingen på klösträd och den adra idioten på tapeter och möbler.

Föredrar att de använder klösträd.
Mina noggrant utvalda tapeter - som inte var billiga - är i trasor på ett par ställen. Och soffan är inte vacker.

Nej, jag är inte kattmänniska. Har katter pga råttplåga.

Av mina två klöser den ena älsklingen på klösträd och den adra idioten på tapeter och möbler.

Föredrar att de använder klösträd.
Mina noggrant utvalda tapeter - som inte var billiga - är i trasor på ett par ställen. Och soffan är inte vacker.

Nej, jag är inte kattmänniska. Har katter pga råttplåga.
Våra klöser endast på klösmöbler :bow: Vi har en på nedanvåningen, men antar att det är en god idé att fortsätta att ha en på ovanvåningen också. Inte kul när de går på inredningen och tapeter, jag förstår dig.

Jag är f-n inte vaken... hade jättesvårt att somna och kände mig döende när klockan ringde :cautious:

Men inget att göra åt det, jobbilen ska fixas så jag måste dit med den tidigt. Fast har de inte en ersättningsbil med dubbdäck vägrar jag, det lär vara halt här nu för det är -3.

Tänkte åka och hämta mina gummimattor i gamla stallet hos "kompisen" imorgon. Gör jag fel som tänker ta med mina bommar också, trots att jag inte har någon användning för dem just nu? Det är ändå rätt mycket pengar jag lagt ut.. Tänkte fråga om hon vill köpa dem för en symbolisk summa.
Är jag en hemsk person som gör så? Var ändå ett år sen jag flyttade därifrån. .

Tänkte åka och hämta mina gummimattor i gamla stallet hos "kompisen" imorgon. Gör jag fel som tänker ta med mina bommar också, trots att jag inte har någon användning för dem just nu? Det är ändå rätt mycket pengar jag lagt ut.. Tänkte fråga om hon vill köpa dem för en symbolisk summa.
Varför i hela friden skulle du vara en hemsk person som tar hem DINA saker?
Fattar uppriktig sagt inte.

Det är ju dina saker! Plus att bommar och sådant är ju dyrt, varför sälja billigt? Vill hon inte ha dem för ett rimligt pris är det ju bara att lägga ut dem på annons.

Vaknade just med världens huvudvärk och ont i ryggen. :arghh: Legat som en pretzel hela natten pga en viss liten brun katt. Önskar jag hade samma mjukhet i leder som hon. Förstår därför inte riktigt varför det är jag som måste slå knut på mig själv och hon som ligger bekvämt utsträckt över halva sängen. :crazy:

Jag vaknade av en hörselhallis. Jag undrade vad tusan det var som lät flap-flap-flap och blev tvungen att vakna. Då tystnade det.

Hoppas det har gått bra för @cili i natt.

Skönt att sova ut lite! Bytte arbetstid med en kollega. Vi jobbar ändå på samma avdelning så vi tyckte att det inte spelade någon roll.

Håller tummarna för er @cili

Jag känner mig stressad. VC ska ringa nu på morgonen och ge mig en tid idag. Tyvärr tror jag inte jag kan gå upp i arbetstid som jag trodde i fredags.

Sen måste jag ringa en verkstad och be dem skifta däck på bilen. Jag orkar inte göra det själv i år. Egentligen skulle jag behöva nya däck. De gamla är lagliga men jag var inte nöjd med dem förra vintern. Bilskrället behöver ett nytt batteri också. Det har varit lite väl segt på sistone. Hoppas jag får igång den nu när jag ska till VC.

@tanten @athena_arabians nu har förstås rätt. Vill väl bara inte stöta mig med dem ännu mer :(
Nej, imorgon hämtar jag ska mina grejer! Kom på att jag har en avfuktare där också. I den låsta sadelkammaren.. Tur jag kommer ihåg kombinationen.

Det är dina saker. Har själv varit med om att en person försökt ta ut hyra för syrrans och mina hinder och ville dra in advokat för det när det inte gick hem att säga att vi hade gett bort dem som gåva. Jovisst...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 397
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 008
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 517
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 014

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka