Haha....kom på att jag helt spontant sorterar reklamen på tre sätt: Det som kan vara kul att titta på, det som går att elda, och det som vare sig går att titta på eller elda....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bild!!
Måste fråga experten
Jag har en Marc Jacobs plånbok som är några år gammal nu (2013) men som jag inte använt sista året då dragkedjan delar sig på den
Vågar man lämna in den till vem som helst för att bytaEller kan man gå till en Marc Jacobs butik och få det fixat via dom?
Bild!!
Så fräck!Ber om ursäkt för fult och omatchande nagellack, det är åtgärdat nu till ett lila
![]()
Jag tinar kycklinglever. JÄTTEbiligt på Willys häromdagen.Dags att besöka duschen sen blir det fotbollen senare men innan dess måste någon slags mat ordnas, får se vad man ska hitta på idag?![]()
Har det gått mer än tre år är det bäst och smidigast att lämna in till en skomakare!
Den köpte jag också ett par påsar av,dock som hundmatJag tinar kycklinglever. JÄTTEbiligt på Willys häromdagen.
Stekt på svag värme med mejram, grädde och lite tomatpuré.
![]()
![]()
![]()
HädelseDen köpte jag också ett par påsar av,dock som hundmat![]()
Dom älskar lever och jag nästanHädelse![]()
Dom älskar lever och jag nästanbåde av lukten o konsistensen
Så fräck!![]()
Dags att besöka duschen sen blir det fotbollen senare men innan dess måste någon slags mat ordnas, får se vad man ska hitta på idag?![]()
Jag har kycklinglever i frysen men det får bli en annan dag, tack för påminnelsenJag tinar kycklinglever. JÄTTEbiligt på Willys häromdagen.
Stekt på svag värme med mejram, grädde och lite tomatpuré.
![]()
![]()
![]()