Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste fråga experten :p
Jag har en Marc Jacobs plånbok som är några år gammal nu (2013) men som jag inte använt sista året då dragkedjan delar sig på den :(
Vågar man lämna in den till vem som helst för att byta :nailbiting: Eller kan man gå till en Marc Jacobs butik och få det fixat via dom?

Har det gått mer än tre år är det bäst och smidigast att lämna in till en skomakare!

Ber om ursäkt för fult och omatchande nagellack, det är åtgärdat nu till ett lila ;)

23421982_2003112309960740_2495869623862296576_n.jpg

Jag tinar kycklinglever. JÄTTEbiligt på Willys häromdagen.
Stekt på svag värme med mejram, grädde och lite tomatpuré.
:d :d :d
Jag har kycklinglever i frysen men det får bli en annan dag, tack för påminnelsen:love:
Just nu är det kaffe och det lutar åt mannagrynsgröt som middag, åt en ganska rejäl portion med ris, kyckling och currysås tidigare idag så det lär nog räcka och sen någon macka till fika ikväll när det är fotboll.

Nacken har gett upp så det blir vetekudde inatt :( :down: Jobbilen är fixad men herregud vilket skräp jag fick till utbytesbil. En liten Renault som höll på att varva ihjäl sig i 90 på plan väg... och ja, jag hade lagt i 5:an :grin: Jag sa åt killen när jag hämtade King Caben att de måste glömt att ha i motorn i Renaulten. Han skrattade och tyckte att den var rätt typisk för franska småbilar :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 388
Senast: Takire
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: Sharpless
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
6 517
Senast: zassoo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 991

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka