Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När man tror man aldrig ska hitt något så händer det, vi bestämde oss för att köpa 2!, en till mig också som är så fantastiskt fin
Hämtas i helgen! Dottern vet inte vad som kommer, hon tror mamma och pappa ska hämta kor![]()
Berätta mer!![]()
En välriden shettis till dottern och ett litet russinsto till mig
Är helt ofattbart att jag inte ruckat på ett enda önskemål utan de tickar precis alla boxar
Nåja det är väll aldrig en nackdel om de varit billigare men har definitivt inte betalat överpris.
Du får tänka som en granne när jag var ung - köper man en ny bil som ser ungefär ut som den gamla slipper nyfikna grannar bekymra sig.Är som tidigare sagt lite i valet å kvalet på äldre hästen, blev en ridtur förra veckan, för att se om han skulle tycka de va trevligt, och det gjorde han.
Tanken på att behöva lära känna en ny häst känns oxå drygt, fast jobbigast är ju tanken på att ta bort honon.
Men.
Man kan ju inte låta bli att spana på nytt.
Dykt upp 2st som på papperet låter bra, lite för unga kanske, hade ju gärna haft nån i 10års åldern iaf.
Men ffa.
Bägge ser typ exakt likadana ut som minsamma jäkla vita baktass, lång man på samma sida, och hint av vitt i pannan.
Går ju lixom inte "byta ut" mot en där jag kommer behöva kolla datum på bilderna för klocka vem det är
Är väl straffet för att man spanar på v.bl.travareär de för mycke begärt att de kan komma ut en fux lr nått
Såg för övrigt nån som letade fodervärd i andra änden landet, till en kallis på 170man fick ju lagom habegär...
Lite så kanske xD Skitstörande när det helt plötsligt är nya bilar som kör förbiDu får tänka som en granne när jag var ung - köper man en ny bil som ser ungefär ut som den gamla slipper nyfikna grannar bekymra sig.
Så roligt!Nu har säljaren tagit bort annonsen. Det känns på nåt vis mer verkligt då. Jag planerar lite köp på hööks också, det allra mesta får han ärva, men en enklare tömkörningsgjord vill jag ha och kanske ett snyggt schabrak. Vinrött.![]()
Lite så kanske xD Skitstörande när det helt plötsligt är nya bilar som kör förbiNärmar sig egentligen att byta bil oxå (farsan har precis fått hem ny kardanaxel å krängningshämmare så ska vi byta) men jag vill ju ha precis samma bil då oxå ju
Men, ska börja med att se om jag kan peta i hästen nått (tänkte börja med Mytelix blandingen från tråden här) för att se om han får tillbaka lite rörlighet. Eller iaf håller sig bekväm med tillvaron![]()
Haha, de är lugntJag såg en jättefin 11 årig fux vbl travar valack till salu i dag! Nästan så jag blev sugen på att skaffa en sådan igen!(tills jag kom på hur mycket jag gillar att rida dressyr....)
Om du vill kan jag försöka leta upp den igen, den dök upp nånstans i mitt Facebook flöde...
…. och en stor påse morötter väntar efter den långa resan hem…Besiktning på tisdag.
Om han går igenom och om det finns plats på lastbilen så kommer han redan på torsdag!![]()
…. och en stor påse morötter väntar efter den långa resan hem…
Hoppas allt går bra.
Har du hittat en lösdrift åt honom?
Den heter inte Ella? Så sjukt lik
Den heter inte Ella? Så sjukt lik
Hämtad i Gävle? Isf fantastisk ponnyDet är en del av namnet