Habina
Trådstartare
Efter mycket velande har jag nu sagt att jag vill köpa det lilla 3 åriga stoet
Kan dock först besiktiga henne om 3 veckor, men säljaren har inte bråttom som tur är.
Törs du lägga in en bild på henne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter mycket velande har jag nu sagt att jag vill köpa det lilla 3 åriga stoet
Kan dock först besiktiga henne om 3 veckor, men säljaren har inte bråttom som tur är.
Njaee det vill jag nog vänta med.Törs du lägga in en bild på henne?
Stam?Efter mycket velande har jag nu sagt att jag vill köpa det lilla 3 åriga stoet
e: Zafferano ue: Bocelli.Stam?Eller pappan om du vill dela
![]()
Perfekt ju!e: Zafferano ue: Bocelli.
Fux med vita tecken![]()
Det är ett starkt kriterie när jag letar, fux med vita tecken , helst sto ocksåPerfekt ju!Inte så stor?
Min är ju efter Zafferanos son Zuccherofix med vita tecken, bästa!!
Jaaa jag har tvåDet är ett starkt kriterie när jag letar, fux med vita tecken , helst sto också![]()
Nej ca 153 nu som 3 åring, dock fortfarande väldigt spinkel så satsar på att hon breddar sig och gärna växer lite till på höjdenPerfekt ju!Inte så stor?
Min är ju efter Zafferanos son Zuccherofix med vita tecken, bästa!!
Tror jag sett annonsen på den, ser jättefin ut!Nej ca 153 nu som 3 åring, dock fortfarande väldigt spinkel så satsar på att hon breddar sig och gärna växer lite till på höjden. På stosidan är alla +/- 160 så hon kommer inte bli mycket större. Men jag gillar små hästar!
Hur stor är din? Den är också jättefin.
Samma här, jag har gått runt till alla och sagt att jag absolut inte vill ha en stor häst och tyckt att där fanns så många som var för stora. Men så blev jag ändå tveksam för om den här blev för litenTror jag sett annonsen på den, ser jättefin ut!
Min är 2,5 och runt 158 nu. Hoppas hon blir över 163
Vill absolut inte ha någon jättehäst. -hellre ”för liten” är för stor! Men upp till 170 är ok och hon borde ju inte växa över det iallafall.![]()
med lite bredd kommer det kännas bättre! Nova är 154 och bred, känns inte litenSamma här, jag har gått runt till alla och sagt att jag absolut inte vill ha en stor häst och tyckt att där fanns så många som var för stora. Men så blev jag ändå tveksam för om den här blev för liten![]()
![]()
Nu är jag på väg upp för besiktning![]()
Grattis!
Åh en fux med. Jättefin! Grattis.