Läst mellan raderna: inget stämmer. Någonstans. Alls.bara man vet att allt stämmer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läst mellan raderna: inget stämmer. Någonstans. Alls.bara man vet att allt stämmer.
Läst mellan raderna: inget stämmer. Någonstans. Alls.Hela institutionen verkar vara i gungning.
@cherie När tar du examen?Jag är också snart klar men det känns mest bra faktiskt! Jag är trött på att plugga och vill ut i arbetslivet. Däremot känns det såklart läskigt att lämna tryggheten, jag vet ju hur man gör när man pluggar och läser kurser
Men ja, det är en lång tid som man snart lämnar bakom sig. Det kommer bli 6 års plugg i Uppsala för mig..!2011 började jag basåret, 2012 började jag på programmet. Känns som en annan livstid
![]()
Det är otroligt segt, tycker det blir ännu mer omotiverat när man vet att man ligger efter.Bra jobbat @Mirre ! Jag ligger rätt hopplöst efter. Har examinationseminarium på onsdag och noll tid under veckan att plugga. Borde alltså sätta igång men jeees vad tråkigt det är![]()
Det är otroligt segt, tycker det blir ännu mer omotiverat när man vet att man ligger efter.
Åh fy vad tråkigt! Lät inte ens nästan intressantJa, vi håller på med statistik just nu och det är så himla långt ifrån det vi egentligen pluggar. Känns så onödigt.
Men eller hur?Det är otroligt segt, tycker det blir ännu mer omotiverat när man vet att man ligger efter.
Håller tummarna för det.Men eller hur?
Därför jag pluggar aset av mig nu för att ligga lite före, nu när jag hittat en utbildning jag vill få att funka. Jag vet i vilket baklås jag går om jag ligger efter. Inte för att jag inte kan läsa ikapp - utan för att jag blir mindfucked av själva grejen. Får se om strategin funkar.![]()
Jag trodde inte att jag skulle få något gjort hemma, men det funkar faktiskt oväntat bra.@Mirre Det är världens roligaste jobbMen jao, det är rätt mycket plugg i perioder men vi har lyxen att ha rejält med lärarledda timmar så jag klarar mig ofta rätt bra utan litteraturen. Ser upp till er som har disciplin nog att plugga på distans, jag hade aldrig fixat det
![]()
Men det kan vara rätt mysigt ändå, att plugga på helgen.Gör man inte det man ska på vardagarna får man passa på en tidig söndagsmorgon. Dags att granska ännu en artikel. Så himla osugen, men det är bara att göra! (och eftersom jag nu sagt det här blir jag så illa tvungen)
Framförallt så var det himla skönt att kunna bocka av den där uppgiften en stund därefter. Att få ha en söndag utan känslan att en skoluppgift hänger över enMen det kan vara rätt mysigt ändå, att plugga på helgen.
Säger jag som sitter i typ onepiece i soffan och ser fotboll.Efter en vecka med 9timmarsdagar och ytterligare en gnuggning igår, förvisso. Alltid lär en ju plugga nån gång. Typ.
![]()