Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På högskola/universitet har de två veckor på sig att rätta. Driver mig till vansinneBörjar bli lite trött på att det tar en hel evighet för läraren att kolla igenom ens arbeten efter att man lämnat in dem. Vill ju få respons på det.
Är i full gång med praktiken, intrycket av det hittills är väl till största delen positivt.
Ja, eller 15 arbetsdagar iallafall - så närmare tre veckor i praktiken.På högskola/universitet har de två veckor på sig att rätta. Driver mig till vansinne![]()
Är det tom 15 arbetsdagar? Huuu....Ja, eller 15 arbetsdagar iallafall - så närmare tre veckor i praktiken.
Sen tillkommer ju administrering med examinator och kansli innan ev betyg är införda i Ladok, så det är inte ovanligt att en påbörjat kurs 3 innan en fått slutbetyg i kurs 1 om en läser 7.5or i följd.![]()
Tog tid igen på presentationen, den ska vara 10 minuter. Stoppade klockan på 09:59:5910 minuter är ju jättekort! Måste kapa en del som jag skulle vilja säga. Men jag antar att om det är någon som undrar någonting så får de väl fråga efteråt
![]()
Funderade förresten på att jag ville byta namn. Lexikala Morfem.Visst låter det som någon som kunnat vara med i Harry Potter? Det vill jag vara!
#tentahjärna