Tenta idag
26 frågor på 15 minuter. Man måste ha 18 rätt för att få godkänt och få möjlighet att skriva nästa tenta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tenta idag26 frågor på 15 minuter. Man måste ha 18 rätt för att få godkänt och få möjlighet att skriva nästa tenta.
Finns Djurens kommunikation och Djurens beteende kvar? Har läst hundens beteendebiologi, hästens..och hm grundkurs i etologi har jag för mig..måste nästan kollaMen minns inte att jag fann något mer då!
Nej, tror inte de finns kvar. Kan inte hitta dem.
Grundkursen kanske har ersatt de kurserna?
Känner mig inte alls redo inför dagens tenta, känns som det mesta av mitt fokus hamnat på att reda ut kaoset i engelskan så vet inte hur jag ska lyckas få ihop 18 rätta svarTenta idag26 frågor på 15 minuter. Man måste ha 18 rätt för att få godkänt och få möjlighet att skriva nästa tenta.
Tack detsamma!Känner mig inte alls redo inför dagens tenta, känns som det mesta av mitt fokus hamnat på att reda ut kaoset i engelskan så vet inte hur jag ska lyckas få ihop 18 rätta svar
Lycka till på tentan senare idag!
Alltså, nämnde en skum person tidigare. Nu är jag helt övertygad! På oerhört enkla frågeställningar bidrar vi övriga med typ" ett lätt sätt att bli mer miljövänlig är att äta mindre kött". Skummisen drar iväg i något resonemang om hippies blandat med politik och censur. Jag överdriver inte ens! Halva klassen och läraren försökte typ hänga med i resonemanget men misslyckas. Den andra halvan stirrar på varandra och vi vet inte om vi ska skratta eller gråta.
Om jag måste grupparbete med skummisen går jag under. För jag fattar inte ett ord han säger![]()
Jag är nolla, men vi har redan haft två fusknollor som lämnat, vi har ju gått två fulla veckor nuJag kommer inte ihåg vilket år du är på men om det är första, kan han inte vara en fusknolla?![]()
Jag är nolla, men vi har redan haft två fusknollor som lämnat, vi har ju gått två fulla veckor nusnubben har alltid hatt, nu har han dessutom satt en lång fjäder i hatten
![]()
Vad är en fusknolla?Jag är nolla, men vi har redan haft två fusknollor som lämnat, vi har ju gått två fulla veckor nusnubben har alltid hatt, nu har han dessutom satt en lång fjäder i hatten
![]()
En tvåa eller trea som låtsas gå i 1an, men vi hade två stycken i två dagar, kan inte tänka mig att han har tid att vara på alla lektioner i två veckor, dessutom verkar han inte intresserad av att umgås med någon hellerVad är en fusknolla?![]()
Okej, varför gör dom det då? För att kolla in ettorna eller vadå?En tvåa eller trea som låtsas gå i 1an, men vi hade två stycken i två dagar, kan inte tänka mig att han har tid att vara på alla lektioner i två veckor, dessutom verkar han inte intresserad av att umgås med någon heller![]()
Kul grej, lite del av insparken.Okej, varför gör dom det då? För att kolla in ettorna eller vadå?![]()
Tenta idag26 frågor på 15 minuter. Man måste ha 18 rätt för att få godkänt och få möjlighet att skriva nästa tenta.
Roade mig med att läsa kursutvärdering från förra hösten, tänkte på er när det stod "engelskakursen ej acceptabel"Känner mig inte alls redo inför dagens tenta, känns som det mesta av mitt fokus hamnat på att reda ut kaoset i engelskan så vet inte hur jag ska lyckas få ihop 18 rätta svar
Lycka till på tentan senare idag!