Vi som pluggar - del 5

Jag borde starta tråden "Vi som inte pluggar...." Rättningshögarna är gigantiska, jag kommer inte att hinna klart till inlämning, kommer inte ens att hinna försöka om mina elever ska få några betyg, och det tror jag att de (och min rektor) vill
 
När jag sökt tidigare år har det stått handläggning pågår väldigt länge, ända tills man börjar närma sig antagningsdatumet faktiskt. Så jag tror som du säger att allt är som det ska!
Ah okej, tack för infon! :)
 
Gud så dåligt det går att skriva uppsats :arghh: det är varmt och jobbigt och jag har svårt att hitta de svenska orden när allt jag läser är på engelska och stundtals på arabiska. :meh: Men jag kommer framåt även om det är som att skriva i sirap...
Jobbigast med referenser just nu, helst skulle jag vilja refererar till Wikipedia eftersom den förklaringen är tio gånger enklare än genom mina böcker. :angel: Men jag får väl fortsätta att försöka få ihop det till något vettigt...
 
Blä fick ett mejl från min handledare, han har helt andra tankar med min uppsats än vad jag har, vilket känns skit just nu. Jag förstår inte riktigt hur han tänker, det han skriver stämmer inte överens med det som står i mina böcker om man inte drar det väldigt långt. Han har erbjudit att jag kan ringa efter 21 i kväll eller vid halv åtta i morgonbitti och jag känner mest just nu att jag skiter i alltihopa :arghh: Nej det kommer jag inte att göra men just nu känns det motigt :(
 
Blä fick ett mejl från min handledare, han har helt andra tankar med min uppsats än vad jag har, vilket känns skit just nu. Jag förstår inte riktigt hur han tänker, det han skriver stämmer inte överens med det som står i mina böcker om man inte drar det väldigt långt. Han har erbjudit att jag kan ringa efter 21 i kväll eller vid halv åtta i morgonbitti och jag känner mest just nu att jag skiter i alltihopa :arghh: Nej det kommer jag inte att göra men just nu känns det motigt :(

Det där är jobbigt. När man själv har en plan, en tanke..man tror sig vara helt på banan. Sen återkopplar handledaren o vips är man lost...igen. Det är så surt.
 
Skriver B-uppsatsen nu och min skrivpartner hoppade av mitt i allt, så nu står jag här själv och vet inte riktigt hur jag ska klara eller ens hinna knåpa ihop allting. Jag är så trött så trött på att inget får gå bra...
 
Det där är jobbigt. När man själv har en plan, en tanke..man tror sig vara helt på banan. Sen återkopplar handledaren o vips är man lost...igen. Det är så surt.
Exakt, allt som jag hade tänkt var visst helt fel, samtidigt kan jag inte låta bli att undra om det är för att vi har olika tankar i vad den ska utmynna i, han verkar helt ha snöat in på en feministisk vinkel och jag känner mig tveksam, jag är mer intresserad av det historiska.
 
Blä fick ett mejl från min handledare, han har helt andra tankar med min uppsats än vad jag har, vilket känns skit just nu. Jag förstår inte riktigt hur han tänker, det han skriver stämmer inte överens med det som står i mina böcker om man inte drar det väldigt långt. Han har erbjudit att jag kan ringa efter 21 i kväll eller vid halv åtta i morgonbitti och jag känner mest just nu att jag skiter i alltihopa :arghh: Nej det kommer jag inte att göra men just nu känns det motigt :(
Åh så segt . . förstår att det känns motigt just nu. Hoppas det känns klarare efter du pratat med din handledare!
Ska ha min sista handledning imorgon och ren ångest är nog bästa beskrivningen av mina känslor, räknar kallt med kaos i hjärnan efteråt :nailbiting:
 
Åh så segt . . förstår att det känns motigt just nu. Hoppas det känns klarare efter du pratat med din handledare!
Ska ha min sista handledning imorgon och ren ångest är nog bästa beskrivningen av mina känslor, räknar kallt med kaos i hjärnan efteråt :nailbiting:
Jag har suttit hela kvällen och gjort om, jag tänkte att jag skickar det till honom nu ikväll så kan jag prata med honom i morgon, just nu känner jag mest att jag börjar grina om han klagar på något, för trött, för varmt och för stressad... :nailbiting:
 
Är det okej att jag hoppar in här? Ni verkar alla ligga på högre nivå än mig men känner att det kunde varit kul att hänga med här :)
 
Nu har jag ägnat kvällen åt att skriva om och mejlat honom, i morgonbitti ringer jag och pratar med honom så får jag se om jag har tänkt rätt den här gången. Annars vet jag inte vad jag gör, skarp deadline om en vecka :arghh:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 426
Senast: MJLee
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 268
Senast: lundsbo
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
938
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 499
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp