JAG KOM IN!!!!!!! Jag kom in!!! Jag kom in på min master!!! Ååååh så jävla glad jag är!
Åh vad jag är glad för din skull!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAG KOM IN!!!!!!! Jag kom in!!! Jag kom in på min master!!! Ååååh så jävla glad jag är!
Grattis! Vad härligt!JAG KOM IN!!!!!!! Jag kom in!!! Jag kom in på min master!!! Ååååh så jävla glad jag är!
Tack!!Grattis! Vad härligt!
GRATTIS!!JAG KOM IN!!!!!!! Jag kom in!!! Jag kom in på min master!!! Ååååh så jävla glad jag är!
Tack!GRATTIS!!![]()
Men gud! Hur fan gick det till? Grattis!JAG KOM IN!!!!!!! Jag kom in!!! Jag kom in på min master!!! Ååååh så jävla glad jag är!
Tack! Ingen aning om hur det gick till! Är fortfarande lite livrädd att det blivit fel någonstansMen gud! Hur fan gick det till? Grattis!![]()
Såklart du är!Tack! Ingen aning om hur det gick till! Är fortfarande lite livrädd att det blivit fel någonstans. Jag kom in som reserv, fick mail om det idag från Antagning.se. Är extatiskt glad!
Tack! Ingen aning om hur det gick till! Är fortfarande lite livrädd att det blivit fel någonstans. Jag kom in som reserv, fick mail om det idag från Antagning.se. Är extatiskt glad!
Jag lyckas inte lista ut hur jag ska registrera mig på min ena kurs. Den ena fixade jag smidigt via Ladok men det här är via en plattform som heter Moodle. När jag efter en del letande hittar (det jag tror är) min kurs så står det bara "det går inte att registrera sig på den här kursen."Registreringen ska ju vara öppen nu, men jag avvaktar och kollar om det funkar imorgon. Det vore ju smidigt om alla universitet kunde använda samma system...