Sökte något som kan användas till kandidatexamenSökte du år 3 eller något helt annat?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sökte något som kan användas till kandidatexamenSökte du år 3 eller något helt annat?![]()
Ja jag hoppas det! Jag har 1.25, fick så dåligt på kvantitativa så det drog ner totalresultatet(0.9 Kvantitativa, 1.6 verbala)
Tillägg: Ser nu på antagningsstatistiken att antagningspoäng på HP är 1.25. Precis det jag har juVet inte hur de sorterar bland folk som har samma HP resultat
![]()
Noll koll på Försvarshögskolan men i statsvetenskap kan man gå på rent intresse om man är det minsta samhällsintresserad, vilket du verkar vara. Det är roligt och allmänbildande, tyckte jag.Jag kom också in på skola! Så nu har jag panik, 33 år och har inte gått i skola sen gymnasiet. Någon som har tips och råd till en nybörjare? Kommer läsa kandidatprogrammet i Statsvetenskap på Försvarshögskolan
Så jävla kul att du kom in!Jag kom också in på skola! Så nu har jag panik, 33 år och har inte gått i skola sen gymnasiet. Någon som har tips och råd till en nybörjare? Kommer läsa kandidatprogrammet i Statsvetenskap på Försvarshögskolan
Så jävla kul att du kom in!
...
3. Gör saker i tid! Det blir stressigt om man sitter i sista sekund hela tiden. Följ din plan, var disciplinerad och plugga i tid. Det blir roligare då.
Heja dig!![]()
Tack!
Jag har väl aldrig någonsin skjutit upp saker till sista sekund? :P
Jag kom också in på skola! Så nu har jag panik, 33 år och har inte gått i skola sen gymnasiet. Någon som har tips och råd till en nybörjare? Kommer läsa kandidatprogrammet i Statsvetenskap på Försvarshögskolan
För att komplettera niffes utmärkta råd; Du har ju jobbat ett antal år (antar jag), så nyttja det faktum att du är van att under en stor del av din tid göra en viss syssla. Tackla alltså studierna som ett jobb. Kliv upp, gå till jobbet, gör jobbet, gå hem, måndag till fredag mellan 8 och 17 (eller vilka tider du nu väljer). Gå hemifrån för att plugga och när du är hemma är böckerna stängda och du är ledig.