Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl*
Jag pluggar lite jag med, läser svenska på distans och engelska på kvällskurs.
Nästa termin blir det fler kurser, vet inte än om jag är antagen dock men får väl veta det snart.
För övrigt undrar jag om det är någon här som studerat via Hermods? Det är där jag läser svenskan men är inte så vidare nöjd, deras system man skriver in uppgifter i är inget vidare bra uppbyggt.
Läste mycket om styckesindelning osv nu och hade lite olika uppgifter som skulle in. Skrev allt på datorn, var noga med styckesindelningen. Kopierar in i deras uppdrag, allt ser perfekt ut. Går inte att förhandsgranska. Skickar in och avslutar uppdraget bara för att se att alla text sitter ihop, är i princip oläsbar...
Tydligen måste man göra två blankslag mellan stycken för att få en tom rad. Lagom glad nu, mejlade min lärare om det iallafall och påpekade att de borde se över systemet. Kommer bli tvärsur om jag får dåligt betyg nu, har bara 2 uppdrag kvar av fyra. Första gick det inte att få högre än E på.
Ska ringa syon i kommunen imorgon och prata med henne.
Om någon är bra på att räkna ut vattnets hårdhet, utbyte av järn och lite från en syra-bas labb får ni gärna hojta![]()
Min känsla var rätt, jag fick en 5a på statistiktentan!är supernöjd verkligen.
![]()
Kl
Min känsla var rätt, jag fick en 5a på statistiktentan!är supernöjd verkligen.
![]()