Bukefalos 28 år!

Vi som vill men inte kan.

Sv: Vi som vill men inte kan.

Här är en till som är sååå valpsjuk.... :love:
Men som vi bor med en väg på vardera sidan om vårt hus så är det uteslutet med hund.
Vi har diskuterat det fram å tillbaks, men nej.

Det räcker att få våra älskade katter överkörda... :cry:

Som tur är så har jag kompisar som har hundar som man kan gosa med. :grin:
 
Sv: Vi som vill men inte kan.

Säger som Trani, staket och håll katterna inne? :confused:
 
Sv: Vi som vill men inte kan.

Jag har de senaste veckorna börjat inse att jag är valpsjuk som faaaaan......... Lillskruttan blir snart 1 år och börjar bete sig som en vuxen tok istället. Jag KAN väl, men njae... :angel: När kan man skaffa nästa?!

Jag vill ha en till sån här:
DSC00180.jpg

DSC00172.jpg
 
Sv: Vi som vill men inte kan.

Jag skulle vänta tills din skrutta var iaf 2-3 år innan nästa kommer in i bilden. :) Det hinner hända mycket mellan 1-2års åldern och då är det kanske bra att slippa bli distraherad av en valp.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 345
Senast: geting
·
Övr. Hund Lite bakgrund: Jag och min sambo har beslutat oss efter 2års funderande och diskuterande, att nu är perfekt tid för oss att adoptera en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 972
Senast: Elektron
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 566
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Min kompis hund gick bort i vintras och hon funderar lite på en ny hund nästa år. Tidigare hund var en Basenji och det var helt rätt...
2
Svar
23
· Visningar
2 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp