Vi sysselsätter oss del LXXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare MM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 008
  • Visningar Visningar 72 180
Status
Stängd för vidare inlägg.
b

Glad påsk eller?

Jag är inte storkund hos Ellos och lär garanterat aldrig bli efter detta :arghh:

Känns som om jag suttit vid skrivbordet typ hela helgen. Plattrumpad blir man.

Kissekatt går omkring och pratar för sig själv. Beställde en extra, något mindre, katt-toa igår för att slippa släpa på jumbo-lådan när de ska iväg till kissekattvakten igen i påsk. Nu får de leva med en travelsize toa när de är ute på äventyr utanför hemmet.

Fuck! Skulle ta ner woken, den gled ur händerna, och landade på kattens matskålar så en gick i tusen bitar. Så det var bara att plocka fram sopskyffel och sedan dammsugare. När jag skulle flytta sopbehållaren välte den och halva innehållet hamnade på golvet. Så det var bara att sopa upp allt igen och dammsuga igen. :banghead:

Fuck! Skulle ta ner woken, den gled ur händerna, och landade på kattens matskålar så en gick i tusen bitar. Så det var bara att plocka fram sopskyffel och sedan dammsugare. När jag skulle flytta sopbehållaren välte den och halva innehållet hamnade på golvet. Så det var bara att sopa upp allt igen och dammsuga igen. :banghead:
Usch lider med dig :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 780
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 805
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 671
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 142

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Att lära sig hoppa
  • Chat GPT
  • Skadade hästar och konvalescenter
Tillbaka