Gammeln

Trådstartare
Igår såg jag sambo som filmen "Vi". Vad anser ni om den? När sambon låg på golvet och Skarsgård ställde sig framför och tog fram den och pinkade sambon rakt i ansiktet ja då fick jag nog och stängde av filmen :yuck:.

Sv: Vi

Tänker nog mest att vid dina 93 år på orten så kanske du skulle hålla dig till lite mer stillsamma och snällare filmer. Nu har jag själv inte sett "Vi" men på din beskrivning låter den väl "så där" kanske.

Varför inte se Astrid Lindgrens alla filmer, det brukar folk i din ålder och även yngre tycka om :)

Igår såg jag sambo som filmen "Vi". Vad anser ni om den? När sambon låg på golvet och Skarsgård ställde sig framför och tog fram den och pinkade sambon rakt i ansiktet ja då fick jag nog och stängde av filmen :yuck:.

Jag förstår inte. Såg du och din sambo filmen?

Du heter sambo?

Och undrar vad vi andra tycker om filmen vi?

Någon av i släkten Skarsgård pinkade din sambo i ansiktet när din sambo låg på golvet?

Du stängde av filmen för att... vara med och kissa, torka upp eller nåt sånt?

Tänker nog mest att vid dina 93 år på orten så kanske du skulle hålla dig till lite mer stillsamma och snällare filmer. Nu har jag själv inte sett "Vi" men på din beskrivning låter den väl "så där" kanske.
Den har tydligen fått mycket bra recentioner. Sen ville jag ju få lite inspiration till nya sambo som trådar här ;)

Jag förstår inte. Såg du och din sambo filmen?
*Kr*
Alltså, Skarsgård jobbar på en skola där buset går. En dag kommer det en ny lärarinna. Han blir kär i henne omgående. Hon får inte ordning i klassen för buset tar över hennes lektioner. Skarsgård följer med henne en dag in i hennes klassrum. Där är buset i gång och ett jävla liv. Han behöver bara viska en mening så blir det knäpptyst i klassen. Hon blir jätteimpad av detta. Hennes vännina avråder nya lärarinnan från att bli ihop med Skarsgård men lyssnar inte på det örat. Sen följer en ohygglig psykopathistora och Skarsgård behandlar sambon som skit. När han då pinkar rakt i ansiktet på henne ja då var mitt mått rågat. Nån som vet hur det slutade

Du heter sambo?

Och undrar vad vi andra tycker om filmen vi?

Någon av i släkten Skarsgård pinkade din sambo i ansiktet när din sambo låg på golvet?

Du stängde av filmen för att... vara med och kissa, torka upp eller nåt sånt?
1. Nej
2. Ja
3.Nej. I filmen pinkade Skarsgård på sin sambo i hennes ansikte när hon låg på golvet.
4. Ja....Nej, nej

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 158
Senast: Majjijann
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 238
Senast: Sel
·
Fritid Insåg när jag tog fram mitt trangiakök att jag glömt hur man sätter ihop det. Eller ja, det jag brukade använda är inte likadant som...
Svar
18
· Visningar
616
Senast: Enya
·
Katthälsa Min snart 12-åriga siames fick sin första Solensiaspruta igår, för att han ogärna hoppar upp i säng, soffa och på stolar. Han har inte...
Svar
3
· Visningar
606
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Hur ska vi tänka? Häst/hundmöte -tillbud