Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Dagens lunch blev banankaka kryddad med kanel, serverad med keso, banan och hallon.
2 ägg
2 bananer (en halva till serveringen)
hallon
Keso
Mosa ihop ägg och bananer, stek på medelvärme till den blivit nästan genomstekt (för att den ska hålla ihop när man vänder den), stek klart på andra sidan. Servera!
(Tips är att steka mindre pannkakor i en liten stekpanna, risken är mindre att de blir "pannkaka"då)
![]()
kl
Och idag till bloggen var det dags att ta ett nytt kort på mig i mina "nya" byxor, ett par kostymbyxor som absolut inte går att fuska sig till att få på sig. För dom har ingen stretch eller liknande i sig ALLS.
Och alltså, jag är chockad. Egentligen ska jag bara prova dom 1 gång i månaden, men jag ska göra det den 20:e, och nu blev det ju rätt tätt inpå min startbild, men jag ville få datumet rätt direkt. Och kolla.... Alltså jag förstår det inte. Jag fick INTE upp byxorna något mer än på första bilden när jag tog den, jag lovar. Jag försökte dra men det gick bara inte.
På TVÅ veckor har alltså det här hänt. Och jag har bara gått ner ca 700 gram på den tiden. Så det är inget massivt viktras direkt, men bilderna talar ett tydligt språk...
![]()
Och jag har provat något nytt,bantningsprodukter![]()
Nutrilett bars (tror jag dom heter) blä........smakar som mjuk klikaka med jordnötsmak och en vidrig eftersmak,men har jag nu köpt dom så ska dom ner,även om det ska ske med nypa för näsan o kräkhinken i andra handen,snabbt nersköljt med vatten.
Och när dom är slut så provar vi inte det någon mer gång![]()