Vikttråden 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vikttråden 2013

aprilia, på ÄU finns även Beachtråden där det är fullt ös med snack om träning, hälsa och mat. Du är välkommen dit också om du vill :)

1/1: 75,0 kg
1/2: 73,4 kg
1/3: 71,5 kg

Totalt: -3,5 kg! :)

Nästa delmål: Under 70 kg, planen är att försöka klara det under mars månad. Det är 1,6 kg och det ska jag väl banne mig klara! :bump:

Men härligt zassoo! Vilka resultat :)

KL

Jag hoppar gärna in i tråden här om det går bra, passar bättre med enbart viktnedgång för min del (Beach-tråden är mer träning och hälsa i allmänt, har inte riktigt kommit dit ännu).

Väger 62 nu och vill ner till 57-58 kg, så det är inte alltför mycket kvar som ska bort, men de här sista kilona går riktigt segt :)

Tänkte att någon kanske skulle tycka det var kul att se mina viktdiagram, som vi alla vet är det ju inte en spikrak väg nedåt utan det går upp och ner. Här har ni beviset :D

Januari2013_zps16e1e576.jpg

Februari2013_zps5de23634.jpg

Roligt att fler visar bilder förresten! Intressant att se tycker jag. :D

Idag är det ju den 1a mars, så då var det dags att prova mina jeans igen. Och kolla! Jag kan faktiskt knäppa dom nu. :banana: :bump: :banana: :bump:
jeanssida3start_512f2a7be087c3689c5f5b6a.jpg

Kl

Här går det framåt i måttminskning, men.. Jag hade ju svullet knä så jag fick dra ner takten på träningarna och nu i tisdags på Shapepasset tog jag vikten över huvudet för långt bak så axelleden gick fel, inte en gång, utan två gånger :( så nu har jag en inflammation i axelleden... Meningslöst delta i några pass, blir Crosstrainern (utan armar) och egna övningar tills vidare...:cool:
Man kanske ska passa på att börja jogga igen :p

Startvikt för min utmaning fram till 20 mars är 60.5. Mål under 58 kg och tightare kropp. Jag vägde mindre än jag trodde.

Tack :D Känns sjukt härligt! Alltså dom sitter ju inte alls snyggt nu, the muffin top ska vi ju inte prata om :rofl: MEN, jag kan ju iallafall knäppa knappen, haha. :D :banana:
Nu blir det till att försöka få bort mycket av muffinsöversvällandet. :D Jag har tagit ett kort idag där man ser (and it ain't pretty :D), så jag kan jämföra.

+alla ni andra som gått ner:Grymt bra jobbat!!

Själv har jag gått ner 3 kg sen den 12 feb.
Har som sagt var inte tränat sen i lördags men gick en promenad på 40 min igår & ska försöka ut å gå dom sista dagarna denna veckan.Nästa vecka är bättre så då blir det till gymmet igen.
Idag 13.30 ska jag till VC & få remiss för mitt knä.

Kl

Här går det framåt i måttminskning, men.. Jag hade ju svullet knä så jag fick dra ner takten på träningarna och nu i tisdags på Shapepasset tog jag vikten över huvudet för långt bak så axelleden gick fel, inte en gång, utan två gånger :( så nu har jag en inflammation i axelleden... Meningslöst delta i några pass, blir Crosstrainern (utan armar) och egna övningar tills vidare...:cool:
Man kanske ska passa på att börja jogga igen :p

Jag gav mig faktiskt ut och joggade :laugh: Ska ladda upp någon app så jag vet hur långt det är, men den tar ca 40-45 min med mycket backar :cool::D
Hundarna var mycket nöjda med turen.

Endomondo rekommenderas!
Skitbra app verkligen :) Och så kan man lägga till varandra som vänner och se när man tränar och så :)

Helt vansinnig skillnad! Attans vad mycket som hänt på två månader du - skitbra jobbat!!
Man ser verkligen jättestor skillnad på magen på bild två och tre. Stor eloge till dig!

Tack så mycket :D Haha ja! Det känns helt galet snabbt faktiskt. Jättehärligt! :D

Jag knåpade ihop en bild där alla är framifrån med. Jag kan nästan inte förstå det själv!
jeans213_copy_512f2a7a9606ee2c99ef3367.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?

Hästrelaterat

Tillbaka