Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blir det dock strikt fram till slutet av månaden. Då ska vi på kalas och jag planerar för en bit tårta och typ 2 kakor. Det känns som en okej plan. Så 2 veckor dit ungefär är det noll tolerans på skräpmat och godis.
Maten för idag är inte planerad men ska ändå tänka smalmat idag så jag eventuellt kan kompensera för igår.
Inget av detta känns sunt för en normalviktig person. Med tanke på den bakgrund som beskrivits känns det som att Petruska kanske inte var helt fel ute i början av tråden när hon blev så bortfräst.
Skulle ha sprungit nu på morgonen, men det var -18 uteså jag skippade det. Får kanske bli en promenad i em istället.
Nästa vecka ska jag nog köpa ett par vintertajts.
Det blev ingen promenad heller tyvärr. Men i morgon ska det bli mycket mildare här så då ska jag väl ta mig ut.Mmm, jag hade också tänkt springa imorse men ångrade mig när jag tittade på termometern.Huu! Dock väldigt vackert så jag ska nog också ta en promenad senare.
Nja, det är nog att röra på sig så att du får blodgenomströmning i musklerna. Stretchning är ju bra för rörlighet men hjälper vad jag förstått inte mot träningsvärk. Men det kan ju så klart vara skönt ändå!Finns det inte några knep/trick /förebyggande för att ta udden av den värsta träningsvärken?![]()
Jag förstår vad du och niphredil menar angående MMs tänk när hon har den bakgrund som hon har. Men är det verkligen rimligt att utesluta, alternativt överge, någon på det sättet som du föreslår? Varför inte tala om när man känner att något inte känns sunt, som niphredil gjorde, och föra en dialog kring det istället? Utan att prata över någons huvud.Enligt min uppfattning vore nog det bästa om ingen av de/oss som enbart och på normalt sunda vis vill gå ner i vikt skrev i den här tråden, eller åtminstone inte kommenterar "mm:s" inlägg.
Hejda er nu! MMs nick borde vara en ledtråd och om hens sätt är att tackla sina problem på ett visst sätt så är inte det våran sak att dömma.
Och av bilderna att dömma så är hon inte i någon faroson,även om jag avundsjukt vill ha den kroppen.
Det är fakstiskt flera i tråden som är normalviktiga men som ändå bantar/vill ha stöd att äta på ett bättre sätt.
Självs som tjockis så vill jag gärna ha med mm som lärt mig en del om vad/hur jag ska få bort mina kilon.
Så MM,stanna kvar!!