P
prallan
Sv: Vikttråden 2013
Kl
Kalas igår, ett Shapepass i morse
Får skärpa till mig i vekan
Kl
Kalas igår, ett Shapepass i morse
Får skärpa till mig i vekan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fia-Stina känner vi ju inte så henne vet vi inte så mycket om. Vad jag menar är att varje förälder behöver tänka några varv kring a) OM barnet uppfattar hennes reglerade ätande, b) HUR barnet isåfall uppfattar det.
Om hela familjen utom mamma äter tårta så är jag övertygad om att det märks.
Jag är rätt orolig för hur 2000-talets ständigt bantande mammor påverkar sina döttrar, faktiskt. Det lär ju knappast minska utseendefixeringen hos och kraven på dem.
Kan i övrigt meddela att det är en väldigt bad idea att ha kakbuffe och smörgåstårta på dopkalas. Även om jag lyckades trycka i kakao i de flesta av kakorna som jag inte tål så har jag nog vräkt mig en och annan kaka utan kakao. Men vad gör det om hundra år. Smörgåstårta är också gott, för inte tala om när man inte haft en gång i månadssuget på över ett år.
//Fraggel has gone wild på godsaker denna helg, men imorgon är det skärpning!
Ryggvärk är ingen höjdare. Inser dock att cyklingen har hjälpt mig nu mot den ryggvärk jag har haft. Nåt mer positivt än bara bränna kalorier när man sitter och trampar där för min del!
*kl*
Vikt 10/12: 79,8kg
Vikt 1/1: 77,7kg
Vikt 7/1: 76,5kg
Vikt 14/1: 74,0kg
Vikt 28/1: 73,5kg
Rätt mycket slarv sista 2 veckorna så den viktnedgången var oväntad!
Tips - MyFitnessPal är ännu bättre!(tycker jag iaf, som använt båda...)