Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men är du säker på att du bara inte har gått upp i vätska?
Så 3kg sista veckan och om någon nu säger eller vet att det är vätska så håll käf...
Själv är jag så generös ifråga om min vikt att jag inte ens räknar bort de tre kilo tarmorganismer som vi alla har i magen. Där handlar det ju om andra individer än man själv, så de borde ju exkluderas med ännu större självklarhet än vätskan.![]()
Japp, den får jag också höra. Då släpper jag ut min put-/hängmage vilket resulterar i några reaktioner av typen "jaha, okej då jag kan förstå" men mest "äh, där är väl ingenting" eller "så där har ju jag också!". Jaha, kul för dig, liksom - ska jag behöva vilja ha ölmage för det?Jozze Jag förstår precis det där med magen-byxor-kärlekshandtag.... Jag är i samma båt, haha!
Jag är lång (175) inte alls tjock eller väger för mycket...men dom kilona som ja tycker är "överflödiga" sitter på fel ställe....och kunde ju gärna varit muskler ist.
Men man får ofta höra att "du behöver väl verkligen inte gå ner i vikt" - JO och få det fast!![]()
Tro mig, jag har tänkt tanken.Äh, köp större byxor med högre midja, så ska du se att magarna håller sig stilla!![]()