Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar, precis som Lindgren, använda kvarg. Då tar jag en lagom klutt lättkvarg, kanske halva burken, häller på drygt 1 dl frysta hallon, kanske skivar ner en halv banan och fyller på med lättmjölk. Ibland adderar jag lite vatten också, om det fortfarande är för tjockt. Jag vill ha det trögflytande men lättdrucket. Mixar med stavmixer.Har med en massa bär i frysen.Så hur gör man smoothies?
Helst laktosfria!
Äntligen! En minskning med 1,2 kilo. Så veckan som varit har gett resultat! Jag har legat i och det visade sig på vågen. Nu fick jag den där inspirationen tillbaks igen! Så nu har jag totalt tappat 6,2 kilo sen första januari och har nu 13,8 kilo kvar att göra mig av med![]()
Ja, kläderna är ett trevligt mått.
Var på shoppingrunda igår. Mitt omoraliska stöd var med och fick mig att köpa en vinterjacka till superrea (nedsatt från 1190 till 299) och en tunika/klänning. Båda i storlek MEDIUM
Jag vet inte när jag kunde ta kläder i den storleken senast. Det var ett gäng år sedan. Innan jag blev sjuk.
Testade ett par gamla byxor imorse. De var inte sköna men jag kunde ha dem. Lite till och de är perfekta.
Jag gör ungefär som Jozze, kvarg och frysta bär. Men brukar också ha med en banan i basen och i stället för mjölk använder jag froosh. Blandar med mixer![]()
+Lindgren: Tack det måste jag testa någon dag.Vi har en massa jordgubbar i frysen.Dock är dom inlagda i lite socker.Kan det påverka på något sätt?
Hallon går verkligen bort för min del.